رویارویی کراس اوور ایران خودرو و بهمن+جزئیات

پرشین خودرو: محصولات هاوال با تمام اعتماد به نفس خود در تست های A-NCAP كه تست های سختگیرانه ای است شركت می كند.

به گزارش پرشین خودرو، در این مطلب سعی داریم دو خودروی هایما S5 و هاوال H2 را بصورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.
هر دو این خودروها از نظر ابعاد و اندازه در یك كلاس قرار می گیرد؛ به این خودروهاکراس اوور(CUV) گفته می شود.
از نظر طراحی هایما S5با طراحی بسیار زیبا و جوان پسند خود پا به عرصه رقابت با هاوال H2 کهنه کار که با گذشت چند سال از طراحیش هنوز به روز بوده و مورد پسند واقع می شود روبرو است.
از نظر پیشرانه هر دو خودرو مجهز به موتور ١.٥ لیتری توربو هستند که از سیستم VVT هم بهره می برند و از نظر توان خروجی و گشتاور هر دو در یك سطح قرار دارند.
هایماS5 به علت طراحی جدید پیشرانه نسبت به هاوال H2 كمی شرایط بهتری دارد.
گیبرکس هاوال H2 شش سرعته ساخت Hyundai PowerTech می باشد که عملکرد بهتری نسبت به گیربکس CVT هایما S5دارد. هاوال همان طور که می دانید زیر مجموعه شركت گریت وال به حساب می آید كه بصورت تخصصی در امر تولید خودروهای شاسی بلند فعالیت دارد و از با كیفیت ترین خودروهای چینی به حساب می آید.
از نظر ایمنی محصولات هاوال با تمام اعتماد به نفس خود در تست های A-NCAP كه تست های سختگیرانه ای است شركت می كند و همین محصول یعنی هاوال H2 با پاس كردن تمام مراحل تست موفق به كسب ٥ستاره ایمنی از این شركت معتبر شده است و در مقابل هایما S5 موفق به کسب 5ستاره ایمنی از C-NCAP شده است که در مقابل امنیت هاوال H2حرفی برای گفتن ندارد.
هاوال H2از نظر امكانات در شرایط بهتری از هایما S5قرار دارد و شاید بتوان گفت هاوال بیشتر به ریزه كاری ها و مواد استفاده شده در متریال و قطعات به کار رفته توجه كرده كه در بلند مدت شاهد كاهش نا محسوس افت کیفیت آنها هستیم.
هاوال در سال های اخیر با ورود به ایران می توانست دیدگاه بازار را نسبت به برند چینی تغییر دهد اما این امر محقق نشد تا الان که هاوال با گروه بهمن و بحث مونتاژی وارد عرصه رقابت در بازار داغ خودرویی کشور شده است و به طور حتم خیلی از دوستداران خودرو منتظر حضور هاوال، بیشتر از قبل هستند.
با توجه با اعلام قیمت هایما S5 و نزدیكی سگمنت این دو خودرو به هم انتظار می رود گروه بهمن با قیمت گذاری دقیق و كارشناسی وارد عرصه رقابت تنگاتنگ که برنده آن مشتریان هستند، شود.

 

کد خبر 91605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha