بلیت اتوبوس نوروز ۹۷ گران نمی‌شود

پرشین خودرو: معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که قیمت بلیت برای ایام نوروز ۹۷ گران نمی شود گفت: ۱۸ هزار دستگاه اتوبوس در کشور داریم که از این تعداد ۱۵۰۰۰ اتوبوس از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالهاشم حسن‌نیا با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام سفرهای ایمن و ارزان حمل‌ونقل عمومی مسافری اظهار کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری برای عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز (25 اسفند 96 تا 17 فروردین 97) اعلام آمادگی کرده‌اند و بلیت بدون هیچ افزایش قیمت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نظارت کامل بر روند عملکرد شرکت‌های مسافری در راستای ارتقای خدمات ارائه شده به مردم، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در ایام نوروز انجام سفرهای ایمن‌تر و در عین حال ارزان برای مردم است.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت‌های حمل‌ونقلی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ادارات استانی نیز شرایط مناسبی را برای دستیابی به دو اولویت مدنظر فراهم کرده‌اند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به این‌که به‌طور میانگین سالانه از میزان استفاده از اتوبوس در سفرها کاسته می‌شود، اظهار کرد:‌باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مناسب و در نظر گرفتن سلایق مختلف، مردم را به استفاده از اتوبوس به‌عنوان وسیله حمل‌ونقلی ایمن و ارزان ترغیب و جذب کنیم.

حسن‌نیا با یادآوری هم‌اکنون بالغ بر 18000 اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل کشور داریم، بیان کرد: در ایام نوروز 97 حدود 15000 دستگاه اتوبوس به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

کد خبر 91606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha