«بام لند» نخستین میزبان خودروهای MINI در ایران

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی و مارکتینگ مینی در ایران از نمایش خودروهای مینی در مراکز تجاری پایتخت خبر داد و گفت: نخستین نمایش عمومی این خودرو پس از رونمایی رسمی را در یکی از نمایندگی های لوکس پرشیا خودرو در بام لند برگزار خواهیم کرد.

میترا صفاییان در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در حاشیه رونمایی رسمی از خودروهای مینی در بازار ایران با اشاره به دلایل انتخاب این برند برای بازار ایران گفت: مهمترین دلیل برای انتخاب این محصول فارغ از خوشنامی و حس نوستالژیک ایرانیان به خودروهای مینی، قرق شدن بازار توسط خودروهای چینی و کره ای بود که بدون رقیب قدرتمند در بازار به فعالیت مشغول است.

وی گفت: در اصل می خواستیم پس از توقف کامل عرضه مینی در ایران به مدت چند دهه، دوباره حس سواری یک برند اصیل اروپایی همراه با خدمات مناسب را برای علاقه مندان این برند در ایران فراهم کنیم.

 



صفاییان در مورد برنامه برند مینی در خصوص بازاریابی و معرفی این برند اسپرت و لوکس اروپایی در بازار ایران، افزود: با توجه به زمان محدود تا پایان سال جاری، از عصر امروز برنامه های معرفی این خودروها را در محیط های تجاری خاص آغاز خواهیم کرد.

مدیر بازاریابی مینی ادامه داد: به عنوان قدم نخست در یکی از لوکس ترین نمایندگی های پرشیا خودرو در بام لند تهران اقدام به نمایش عمومی خودروهای مینی برای علاقه مندان خواهیم کرد که این برنامه به صورت عمومی برگزار می شود و محدودیتی برای حضور اقشار مختلف در این نمایندگی وجود نخواهد داشت.

وی این گونه نمایش های عمومی در مراکز تجاری را ادامه دار عنوان کرد و گفت: مراکز تجاری دیگری نیز مانند پاساژ ملل در خیابان فرشته و یک مجتمع تجاری در خیابان پاسداران از دیگر اهداف پرشیا خودرو برای نمایش عمومی خودروهای مینی است که زمان برگزار دقیق آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

خودروهای مینی به نمایندگی رسمی و انحصاری پرشیا خودرو از 18 اسفند ماه جاری پیش فروش خواهد شد.

برنامه نمایش عمومی خودروهای مینی در نمایندگی اتو خسروانی واقع در بام لند از ساعت 19 امروز 13 اسفند ماه جاری آغاز می شود.

 این لینک می توانید گزارش تصویری کاملی از این رویداد را مشاهده نمایید.

کد خبر 91703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha