مینی های تازه وارد در بام لند رونمایی شد

پرشین خودرو: یک روز پس از رونمایی خودروهای مینی در پرشیا خودرو، اتوخسروانی نیز رسما از این خودرو در نمایندگی بام لند خود رونمایی کرد.

علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو گفت: خودروهای مینی توسط پرسیا خودرو وارد ایران شده است و مردم با این برند خاطره های زیادی دارند.

وی ادامه داد: مینی از ماشین های خوب و سطح اول دنیا است و اتوخسروانی مانند روال همیشگی خود، برندهایی که نمایندگی آنها را دارد، به شکل متفاوتی معرفی می کند.

خسروانی تصریح کرد: ما همیشه رتبه اول فروش را در برندهای مختلف داشتیم اما تمرکز ما هیچ وقت روی فروش نیست بلکه بر روی کیفیت عرضه محصول کار می کنیم و همین اتفاق موجب شده است تا همیشه رتبه اول در فروش متعلق به اتوخسروانی باشد.

برند مینی با 2 مدل مینی کانتریمن و مینی کوپر اس 5 درب وارد بازار ایران شده است و تحت نمایندگی پرشیا خودرو در ایران عرضه خواهد شد.

مینی کانتری من با ایمنی بسیار بالا و دارا بودن گیربکس 8 سرعته و 222 کیلومتر بر ساعت سرعت می تواند لذت رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اما مینی کوپر اس گیربکس 6 سرعته داشته و 230 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. این خودرو سقف پانارومای برقی دارد. در این خودرو کروز کنترل هوشمند تعبیه شده است.

 

برای تماشای گزارش تصویری این رویداد اینجا کلیک کنید.

کد خبر 91738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha