کد خبر 91746
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
افزایش کرایه تاکسی در انتظار  پیشنهاد شهرداری

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اگر پیشنهادی از سوی شهرداری تهران برای افزایش کرایه تاکسی ارائه نشود، در سال آینده کرایه تاکسی افزایش نخواهد یافت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، محسن علیخانی ، درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در سال آینده،‌ اظهار داشت: در شورای قبل مصوب شده بود که نرخ کرایه تاکسی سالی 10 درصد افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تا کنون پیشنهادی از سوی شهرداری تهران درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر ارائه نشده است و اگر پیشنهادی ندهند افزایش قیمت نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون عمرا ن و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: نرخ‌های مصوب تاکسی در بعضی از مناطق شمالی تهران اجرایی نمی‌شود چرا که وضعیت جغرافیایی منطقه و شیب خیابان‌ها موجب افزایش مصرف بنزین می‌شود و باید این موضوعات مورد بررسی کارشناسی دقیق قرار بگیرد تا یک قیمت مشخصی برای آن محدوده لحاظ شود.

وی افزود: بیشتر در جنوب شهر تهران نرخ‌های مصوب شورا برای افزایش کرایه تاکسی لحاظ می‌شود.

علیخانی افزود: اگر مصوبه‌ای بدون لحاظ تمامی جوانب باشد با مشکل مواجه خواهیم شد که در حال حاضر نیز کرایه‌های تاکسی در مناطق مختلف تفاوت دارد و در بعضی از مناطق نیز نرخ مصوب از مسافران دریافت نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمرا ن و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس نیز هنوز از سوی شهرداری تهران پیشنهادی به شورا نیامده است.

وی درباره افزایش قیمت بلیت مترو نیز اظهار داشت: در جلسه قبل شورای شهر تهران افزایش قیمت بلیت مترو به تصویب رسید و بر این اساس قیمت بلیت مترو داخل شهر تهران به هزار تومان افزایش یافت و در صورت تأیید کمیته انطباق فرمانداری تهران از اردیبهشت ماه سال آینده نرخ‌های جدید اعمال می‌شود.

کد خبر 91746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha