فروش پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شركت ایكاپ به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان به سدان خانوادگی لوكس اروپایی، ‌فروش نقدی و اعتباری محصول پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین را به صورت محدود آغاز كرد.

به گزارش پرشین خودرو، طرح فروش نقدی و اعتباری پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین تازمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.

همچنین متقاضیان می توانند پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین مدل 2017 را به مبلغ نهایی 224 میلیون تومان به رنگ های سفید، نقره ای، مشكی، ذغالی و خاكستری و با موعد تحویل 10 روز ثبت نام كنند.

برمبنای این گزارش، در طرح فروش اعتباری پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 144 میلیون تومان و مابقی 24 ماهه و طی چهار چك شش ماهه به مبلغ هركدام 26 میلیون و 153 هزار تومان ثبت نام كنند . خودروی مذكور با موعد تحویل حداكثر 15 روز و به رنگ های سفید، نقره ای، مشكی، ذغالی و خاكستری قابل عرضه است .

همچنین به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، كنترل هایی چون هر كد ملی یك دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است.

در این گزارش آمده است، متقاضیان خرید نقدی پژو 508 می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند. فروش اعتباری پژو 508 اتوماتیك جی تی لاین فقط از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر كشور صورت می گیرد . تحویل خودرو درنمایندگی های منتخب ایكاپ انجام می شود.

این خودروها آماده تحویل هستند و شركت ایكاپ در اسرع وقت نسبت به تخصیص خودرو به مشتریان اقدام می نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خودرو به آدرس www.ikco-peugeot.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 91767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • (): ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    0 0
    خخخخ