کد خبر 91790
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
خودروسازان امروز به مجلس گزارش می‎دهند

پرشین خودرو: مدیران شرکت های خودروساز در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس حاضر شده و گزارش فعالیت های خود را به نمایندگان اعلام می‌کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم،  در روزهای پایانی سال جاری بازار خرید و فروش خودرو با وجود رکود، همچنان با حاشیه‌های زیادی در قیمت‌ها روبه رو است. بر همین اساس در طول هفته‌های گذشته به دلیل تغییرات عرضه و تقاضای خودرو قیمت انواع محصولات داخلی با افزایش یا کاهش قیمت مواجه بود. این تغییرات قیمتی در حالی در بازار اتفاق می‌افتد که قرار بود با دستورالعمل شورای رقابت اختلاف قیمت بازار تا کارخانه خودروهای زیر 40 میلیون تومان برطرف شود. اما در عمل نه تنها این اختلاف قیمت‌ها مدیریت نشده بلکه هر روز شاهد خودروهای دو نرخی در سطح بازار هستیم و در این شرایط سودجویان از این اختلاف قیمت‌ها سوء استفاده کرده و سودهای بالایی را کسب می‌کنند.

تغییرات قیمت ها و البته بررسی وضعیت صنعت خودرو باعث شده تا کمیسیون صنایع مجلس به این موضوع ورود پیدا کرده و در صدد برگزاری جلسه‌ای با حضور شریتعمداری وزیر صنعت شوند. آنطور که نمایندگان مجلس به خبرنگار تسنیم گفته‌اند قرار بود ارائه گزارش وضعیت صنعت خودرو در جلسه روزگذشته کمیسیون صنایع مجلس توسط وزیر صنعت مطرح شود اما سفر وزیر باعث شد تا مدیران شرکت های خودروساز در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس حاضر شده و گزارش فعالیت های خود را به نمایندگان اعلام کنند.

قرار است در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکت های خودروسازی در قراردادهای بین الملی با شرکای خارجی بحث حمایت از قطعه سازان و تغییرات قیمتی انواع محصولات داخلی هم مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد خبر 91790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha