پیش فروش 2 محصول شاسی بلند ایران خودرو آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: طرح پیش فروش خودروهای شاسی بلند ایران خودرو، هایما اس7 اتوماتیک توربوشارژ و سوزوكی گرندویتارا اتوماتیك از امروز 15 اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، طرح یك ودیعه ای و دو ودیعه ای پیش فروش این دو خودرو از 15 تا 29 اسفنده ماه سال جاری یا تازمان تكمیل ظرفیت ادامه دارد.

در پیش فروش یك ودیعه ای هایما اس7 اتوماتیك توربوشارژ و سوزوكی گرندویتارا اتوماتیك، متقاضیان می توانند با مبلغ پیش پرداخت به ترتیب 47 و 74 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این خودروها با موعد تحویل مرداد ماه سال 97 اقدام كنند.

همچنین متقاضیان می توانند با پرداخت ودیعه اول به مبلغ 32 میلیون تومان و ودیعه دوم با موعد پرداخت خرداد 97 به مبلغ 15 میلیون تومان نسبت به ثبت نام خودروی هایما اس7 اتوماتیك توربوشارژ با موعد تحویل شهریور ماه اقدام كنند. این خودرو در رنگ های سفید، مشكی، نقره ای، خاكستری، ذغالی و قهوه ای قابل عرضه است.

برمبنای این گزارش، در پیش فروش دو ودیعه ای خودروی سوزوكی گرند ویتارا اتوماتیك ، متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ 60 میلیون تومان در ودیعه اول و در و دیعه دوم با موعد پرداخت خرداد97 مبلغ 14 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل شهریور ماه 97 و به رنگ های سفید، مشكی، نقره ای و خاكستری اقدام كنند.

متقاضیان می توانند صرفا از طریق مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر كشور، نسبت به ثبت نام اقدام و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است، در نظر بسیاری از مشتریان خودروهای شاسی بلند، ایمنی و دوام بسیار بیشتری نسبت به خودروهای سواری دارند و عملکرد فنی آنها نیز بهتر و مورد اعتماد تر است.

کد خبر 91821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha