ایران خودرو راهی اورآسیا خواهد شد

پرشین خودرو: سفیر ایران در ارمنستان گفت: ایران توانسته از طریق ارمنستان به بازار كشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی پیدا كند و ایران خودرو می تواند با ارایه محصول با كیفیت و قیمت رقابتی وارد این بازار شود.

به گزارش پرشین خودرو، كاظم سجادی ورود محصولات ایران خودرو به ناوگان پلیس را اقدامی ارزشمند توصیف كرد و گفت: پلیس مرجع مهمی برای تایید كیفیت محصولات ایران خودرو است و موفقیت در این بخش می تواند محصولات ایران خودرو را وارد حوزه های دیگر ناوگان حمل و نقل ارمنستان كند.

وی افزود: تلاش زیادی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای حذف برخی تعرفه و عوارض غیرمنطقی واردات محصولات ایرانی صورت گرفته كه به زودی به نتیجه های مطلوبی خواهیم رسید.

وی كیفیت را مزیت رقابتی در بازار ارمنستان دانست و گفت: عامل موفقیت محصولات ایرانی در بازار ارمنستان عرضه محصول باكیفیت است.

سجادی تاكید كرد:‌ ایران خودرو باید با عرضه محصول مورد نیاز ارمنستان با كیفیت و قیمت رقابتی الگویی برای سایر تولیدات ایرانی باشد.

سفیر ایران در ارمنستان با اشاره به بهره مندی ایران خودرو از نیروی كار متخصص گفت: باید كاركنان متخصص در بخش خدمات پس از فروش در اختیار نماینده این شركت در ارمنستان قرار گیرد تا مشتری با رضایت كامل از خدمات استفاده كند.

وی با اشاره به تعهد بالا و تلاش نماینده ایران خودرو برای فروش محصولات گفت: مالكان سایر خودروها را نیز به سمت نماینده ایران خودرو اعزام می كنیم تا با آشنایی با محصولات ایران خودرو به خرید از آن ترغیب شوند.

وی افزود: بازار ارمنستان تشنه محصولات نو و جدید است و دولت ارمنستان نیز از واردات آن از ایران استقبال می كند.

وی در پایان تاكید كرد: ما امروز در ارمنستان از فرصت بهینه ای برخوردار هستیم كه می توانیم با بهره مندی از آن به بازار پنج كشور اتحادیه اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی یافته و كالا و محصولات ایرانی را صادر كنیم.

کد خبر 91833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha