کد خبر 91888
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹

پرشین خودرو: ستارگانی هستند که به هر دلیلی اعضای نزدیک خانواده آن ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده و سهمی از موفقیت تجاری و مالی این ستاره ها نداشته اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، زندگی در سایه بستگان مشهور و ثروتمند می تواند برای هر کسی سخت باشد. در صورتی که در شرایط بد مالی قرار داشته باشید حتی اوضاع از این نیز بدتر بوده و شرایط برای شما دشوارتر از قبل خواهد بود. این موضوع چه به دلیل مشکلات خانوادگی و چه اعتیاد و خلافکاری باشد برای دو طرف آزار دهنده خواهد بود. در ادامه می خواهیم شما را با ستارگانی آشنا کنیم که به هر دلیلی اعضای نزدیک خانواده آن ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده و سهمی از موفقیت تجاری و مالی این ستاره ها نداشته اند.

 
1-برادر جاش برولین
 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

در حالی که جاش برولین در دنیای هالیوود برای خود اعتباری دارد و نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده، زندگی برای برادرش جس برولین که پدر و مادرش مشهور نیز دارد اصلا خوب پیش نرفته است. بعد از این که مادر این دو در یک حادثه رانندگی در سال 1995 درگذشت، جس بیمه عمر شش رقمی مادرش را به باد فنا داد و از آپارتمانش در سانتا مونیکا که اجاره ای 800 دلاری در ماه داشت نیز بیرون انداخته شد. در این مدت دیده شده که وی در زمینی در پشت فروشگاه های همان اطراف یا هر جایی که بتواند سرش را روی بالش بگذارد می خوابد.
 
معلوم نیست که چرا جس این روش زندگی را برای خود انتخاب کرده زیرا شواهد نشان می دهد که اعضای خانواده اش با آغوش باز از او استقبال کرده اند. یکی از وکلای خانواده برولین در این باره به روزنامه دیلی میرور چنین گفته است:" ما همیشه سعی کرده ایم به او کمک کرده و پشتیبانش باشیم و باز هم این کار را خواهیم کرد. ما او را خیلی دوست داریم و تنها خوبی او را می خواهیم".

2- برادر مدونا

 
 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

شاید کمتر کسی روی زمین باشد که مدونا یا یکی از آهنگ هایش را نشناسد اما انگار برادرش اهمیتی به این موضوع نمی دهد. آنتونی سیکونه که بزرگ ترین عضو در میان 7 فرزند خانواده سیکونه است، بر اساس گزارش ها، سال هاست که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند. بعد از این که بارها به دلیل رانندی تحت تاثیر مواد مخدر یا مشروبات الکلی دستگیر شده، رابطه او با خواهر مشهور و ثروتمندش به نقطه ای رسیده که به نظر می رسد دیگر قابل بازگشت به روزهای خوب گذشته نباشد. آنتونی سیکونه با ادعای این که دیگر مرده یا زنده خواهرش برای وی اهمیت ندارد در مصاحبه ای با دیلی میل چنین گفته است: من از همان اول نیز علاقه ای به او نداشتم، او نیز هیچوقت مرا دوست نداشت.
 
ما هیچ وقت به هم علاقه ای نداشتیم". بر اساس گزارش رسانه ها، مدونا و دیگر اعضای خانواده سعی کردند که  مداخله کرده و به او کمک کنند که روی پاهای خودش بایستد اما وی هر بار مست به خانه بازگشته است. بر اساس ادعای روزنامه میرور مدونا دیگر امیدی به برادر خود ندارد و او را به حال خود رها کرده است.

3- برادر کوین اسپیسی

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

برادر بزرگتر کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس هالیوودی و برنده دو جایزه اسکار، رندی فائولر نام دارد که بر اساس گزارش ها راننده لیموزین یک شخصیت مشهور است و همواره نقش راد استیوارت را بازی می کند. وی ادعا کرده که هیچ ارتباطی با برادر بازیگر خود ندارد و در وبسایتش چنین نوشته است:" سال های زیادی قبل چیزی بین ما تغییر کرد و من واقعا نمی دانم چرا. در دوران بزرگسالی من همواره با او در ارتباط بوده ام. هر گاه با هم بودیم یا با هم حرف می زدیم من خیلی صمیمی رفتار می کردم.
 
اما این موارد بسیار اندک بوده و فواصل طولانی بین آن ها وجود داشته است. کوین تقریباً در حدود 25 سال مرا نادیده گرفته است. در این مدت که او به یک ستاره بزرگ تبدیل شده در زندگی من شخصیت بی اهمیت تری شده است. این انتخاب او بوده نه من".

4- برادر ناتنی درو بریمور

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

درو بریمور بعد از گذراندن یک کودکی سخت و رهایی از اعتیاد به مواد مخدر، توانست زندگی اش را سر و سامان داده و به یک ستاره بزرگ در دنیای هالیوود تبدیل شود. اما برادر ناتنی اش جان بریمور به اندازه خواهرش خوش شانس نبوده است. بر اساس گزارشی در سال 2012، برادر ناتنی اش او بی خانمان بوده و تمام وسایل و زندگی اش در یک کارتن خلاصه می شود. بر اساس همین گزارش وی که بارها به دلیل خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده به کمک دولت و با استفاده از کمک های مالی مراکز خیریه از فروشگاه محلی خرید می کند. وقتی که از او پرسیده شده که آیا می تواند با خواهر مشهورش ارتباط برقرار کند وی گفته که در زمان کنونی دست از تلاش برای تحقق این امر برداشته است.

5- خواهر ناتنی هالی بری

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

رنی بری که پدر مشترکی با هالی بری، بازیگر مشهور هالیوودی و برنده جایزه اسکار، دارد دوست دارد که با خواهر ناتنی اش رابطه دوستانه ای داشته باشد اما به نظر می رسد که هالی بری احساس مشترکی نسبت به این موضوع ندارد. بر اساس گزارشی که در سال 2011 در روزنامه دیلی میل به چاپ رسید، رنی در یک مرکز تولید مواد غذایی کار می کند و در حالی که به مشکلات مالی خود اشاره ای نکرده اما ثروت او در مقایسه با ثروت خالص 80 میلیون دلاری خواهر ناتنی اش قابل مقایسه نیست. رنی ادعا کرده که خواهر مشهورش بعد از جدایی مادر و پدرش، رابطه اش را با پدر و دیگر خواهر و برادران ناتنی اش نیز قطع کرده است.
 
در طرف دیگر نیز هالی بری ادعا کرده که پدرش یک الکلی دیکتاتور بوده که به شدت با مادرش بدرفتاری می کرده است. اما رنی دیدگاه متفاوتی به این  موضوع و زندگی دوران کودکی اش دارد و پدرش را مردی خوب و مهربان نامیده است. به نظر می رسد که با شرایط موجود نباید انتظار برقرار شدن آشتی بین این دو خواهر را داشت. رنی در این باره به روزنامه دیلی میل چنین گفته است:" متاسفانه باید بگویم که به نظر می رسد او نمی خواهد کاری با ما داشته باشد.
 
حدود 5 سال است که با او حرف نزده ام. از طریق وبسایتش سعی کردم با او ارتباط برقرار کنم، تا بردن جایزه اسکارش را به او تبریک بگویم اما هر بار نتیجه ای خوبی دریافت نکردم... ما سخت در تعجبیم که چرا هالی تا به این حد از ما بیزار است، چرا فکر می کند که نمی تواند با ما رابطه داشته باشد".

6- برادر دنیس کوید

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

رندی کوید نیز با حضور در بیش از 90 فیلم از جمله فیلم های پرفروش تابستانی و فیلم های مستقل تحسین شده و البته یک بار نامزدی دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم «آخرین جزییات» (The Last Detail) در سال 1973، خود یک بازیگر شناخته شده بود که از قضا برادرش، دنیس کوید نیز در این عرصه به شهرت بیشتری رسید. اوضاع برای برادر بزرگتر خوب پیش می رفت تا این که او و همسرش در سال 2009 به خاطر فرار از پرداخت مبلغ 10.000 دلار بابت هزینه اقامت در یک هتل دستگیر شدند. بعد از مدتی این دو به دلیل تخریب اموال و ورود غیرقانونی به خانه سابق خود در سانتا باربارا به دادگاه فرا خوانده شدند و بعدها نیز وقتی که در مرز کانادا دستگیر شده و به ظن پناهنده بودن مورد بازجویی قرار گرفتند خبرساز شدند.
 
علاوه بر این رندی ویدیوهای عجیب و غریبی در یوتیوب گذاشته و از کشور کانادا درخواست پناهندگی کرده است و البته در ادعایی باورنکردنی گفته که موجودات فضایی قصد کشتن او را دارند. بر اساس گزارش رسانه ها این بازیگر در سال 2017 بیش از یک میلیون بدهی داشته و به نظر می رسد که قادر نخواهد بود به روزگار گذشته بازگردد. دنیس کوید در مصاحبه ای در سال 2011 در این باره چنین گفته است:" من برادرم را دوست دارم، این تنها چیزی است که می توانم بگویم. من برادرم را دوست دارم و دلم برای او تنگ شده است. این تنها چیزی است که در این مورد برای گفتن دارم".

7-  برادر ناتنی و زن برادر دین کوک

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

در مورد سبک کمدی دین کوک هر نظری که داشته باشید شایسته نیست که 12 میلیون دلاری که برای یک کار تجاری به کسی داده شده باشد را بردارند به خصوص اگر این کار توسط افرادی مانند برادر ناتنی و زن برادر شما انجام شده باشد. بر اساس تحقیقاتی که در سال 2008 آغاز شد داریل و اریکا مک کالی به جرم تصرف غیرقانونی، کلاهبرداری و جعل اسناد مورد تعقیب قرار گرفته و دو سال بعد به جرم انتقال غیرقانونی بیش از 12 میلیون دلار از حساب های تجاری کوک به حساب شخصی خود از طریق چک یا انتقال های الکترونیکی محکوم شدند.
 
این دو که برادر ناتنی و برادر زن او بودند به زندان فرستاده شده و باید تمامی مبالغ برداشت شده را به دین کوک باز می گرداندند. البته به نظر می رسد که این دو در نهایت توانستند تمامی بدهی های خود را بازپرداخت کنند ولی بدون شک در زندان روزگار سختی داشته اند و پس از آن نیز دیگر جایی در کسب و کار دین کوک برای آن ها وجود نداشته است.

8- خواهر پرینس

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

تایکا نلسون، خواهر پرینس، خواننده مشهور، در مصاحبه ای در سال 2003 از مشکلات خود در گذشته و درگیری با مصرف مواد مخدر و حتی تن فروشی صحبت کرد و چنین گفت:" من یک مادر تنها بودم و بچه هایم بسیار کوچک بودند. برای تامین غذا، پول و پوشاک بچه ها مجبور بودم تن فروشی کنم". وی گفت که در سال 2000 او همراه با فرزندانش در یک خانه در حال فرو ریختن زندگی می کرد و علی رغم تلاش های فراوان پرینس برای کمک کردن، وی هنوز آمادگی کافی برای ترک مواد مخدر و بازپروری را نداشت.
 
وی می گوید که در آن برهه دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و ماشینی که پرینس به او داده بود را گرو گذاشته و حتی تلویزیون خانه را نیز برای خرید مواد مخدر فروخته بود. در نهایت پرینس به وی کمک کرد که تحت درمان قرار بگیرد و به نظر می رسد که وی دیگر پاک شده و از مواد دوری کرده است. در کمال ناباوری در سال 2017 دادگاه اعلام کرد که پس ز مرگ پرینس، خواهرش یکی از وارثان ثروت هنگفت 200 میلیون دلاری او می باشد.

9- خواهر ماریا کری

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

داستان دوری ماریا کری از خواهر بزرگ ترش آلیسون همواره در صدر اخبار رسانه های جنجالی قرار داشته است. آلیسون خود در مصاحبه ای گفته است که مسایلی مانند تن فروشی، اعتیاد و بیماری های متعدد باعث شده که بین او و خواهرش فاصله ای پر نشدنی ایجاد شود. وی که مادر 5 فرزند است دراین باره چنین گفته است:" در طول سال های اخیر بارها و بارها به هر روشی که به فکرم رسیده تلاش کرده ام با او ارتباط برقرار کنم و از او طلب بخشش کنم و از او بخواهم که اگر امکان دارد همه چیز را از ابتدا شروع کنیم.
 
ما تنها دو خواهر هستیم و خواهر دیگری نیز نمی توانیم داشته باشیم". تیم وکلا و نزدیکان ماریا کری نیز ادعا کرده اند که وی صدها هزار دلار خرج کمک به آلیسون و بچه هایش کرده و این که ماریا می تواند با عشق و کمک در کنار آن ها باشد اما وی به مرحله ای رسیده که دیگر نمی تواند به او کمکی بکند. او می خواهد که آلیسون خودش به فکر زندگی اش باشد و مشکلاتش را حل کند.

10- برادر گوردون رمزی

 
 ستارگان ثروتمندی که نزدیکان بسیار فقیری دارند

گوردون رمزی یکی از شناخته شده ترین سرآشپزهای تمام دنیاست اما برادر کوچکترش، رونی رمزی، به دلایل ناخوشایند بسیاری مشهور است. رونی در فوریه 2007 بعد از این که در کشور اندونزی با مقادیر زیادی هرویین دستگیر شد به زندان فرستاده شد. رمزی بزر در کتاب زندگینامه خود نوشته است که بعد از دستگیری اخیر برادرش متوجه شده که وی دیگر از دست رفته و باید کار او را تمام شده دانست. وی در این باره در کتاب خود چنین نوشته است:" البته که رونی پول می خواست. او همه کاری کرد. تهدید به مرگ. افراد ترسناک زیادی در نیمه های شب به من زنگ می زدند و می گفتند که می دانند بچه هایم چه زمانی از مدرسه خارج می شوند. چیزهای دیگری مانند این که مطمئناً در زندگیتان نداشته اید. من شماره تلفن هایم را عوض کرده ام.
 
امنیت خانه ام را با کار گذاشتن دوربین های مدار بسته در همه جا به شدت افزایش داده ام اما تسلیم نخواهم شد. دیگر به آن شکل زندگی نخواهم کرد". بعدها عکس هایی از رونی بارها زمانی که در پلی موث انگلستان زندگی می کرد منتشر شد و گوردون امیدوار است ک رونی که در زمان کودکی در یک رختخواب می خوابیده اند بتواند اعتیادش را ترک کند. این رستوران دار و سرآشپز مشهور در مصاحبه ای با میرور گفته است:" من بارها سعی کرده ام به او کمک کنم. خیلی سخت است. هر بار که او را می بینم، خدا او را ببخشد، زخم های من و دیگران سر باز می کنند... این افراد باید سرشان به سنگ بخورد تا دست از این روش زندگی بردارند.
کد خبر 91888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha