9000نفر اکتیون اسپرت را رزرو کردند

پرشین خودرو: خودروی اکتیون اسپرت که بر روی پلتفرم و کابین رکستون G4 طراحی شده، در ژانویه امسال رونمایی شد و تا پایان ژانویه، بیش از 9000 رزرو دریافت کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل شرکت سانگ یانگ، با اعلام این خبر گفت: در مقایسه با پرفروش ترین رکورد رزرو فروش ماه اول که متعلق به تیوولی بوده، اکتیون اسپرت بیش از دو برابر آن را ثبت کرده است.
چوی جانگ سیک ادامه داد: شرکت سانگ یانگ توانسته در ماه ژانویه 2018 در مجموع 10 هزار و 205 خودرو بفروش رساند. فروش ژانویه این شرکت 4.9 درصد بیشتر از ژانویه سال 2017 بوده که این افزایش فروش خودرو به علت محبوبیت خودروهای رکستون و اکتیون اسپرت است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر رکستون و اکتیون اسپرت در حال رهبری بازار SUV ها هستند، اظهار داشت: شرکت تلاش زیادی را برای افزایش تولیدات خود به منظور تامین تقاضای افزایش یافته و کاهش زمان دریافت محصولات انجام می دهد.
به گفته مدیرعامل سانگ یانگ، این شرکت تا پایان سال گذشته بازار جهانی خود را با رکستون جی4 در کشورهای اروپای غربی، اروپای شرقی و مرکزی، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا افزایش داده است.
وی معتقد است که رکستون و اکتیون اسپرت اسطوره دوم شرکت سانگ یانگ پس از تیوولی خواهند بود و فروش جهانی این برند کره ای را افزایش خواهند داد، فروشی که منجر به رهبری کردن این کلاس توسط رکستون خواهد شد.

کد خبر 91894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha