سایپادیزل برترین شریک تجاری ولوو تراکس در منطقه شد

پرشین خودرو: بر اساس اعلام شرکت ولوو تراکس سوئد، شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری تولید کامیون های ولوو در ایران، به عنوان برترین شریک تجاری ولوو در منطقه خاورمیانه، شرق و شمال آفریقا معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدهادی نوری مدیرعامل شرکت سایپادیزل که بنا به دعوت شرکت ولوو به سوئد سفر کرده است، با حضور در کنفرانس سالانه ولوو، ضمن دریافت جایزه مربوط به برترین شریک تجاری ولوو در منطقه، با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ولوو تراکس دیدار و گفتگو کرد.

شرکت سایپا دیزل همکاری خود را با شرکت ولوو از سال 1984 میلادی شروع کرد و تاکنون مدل هایNH، F12،FMو FH را در این شرکت تولید کرده است.

شرکت سایپادیزل به دلیل عملکرد کم سابقه خویش در سال 2017 و سفارش گذاری و خرید قطعات منفصله (CKD) برای تولید3 هزار و 200 دستگاه از انواع کامیون های ولوو، عنوان برترین شریک تجاری شرکت ولوو تراکس سوئد در منطقه MEENAشامل خاورمیانه، شرق و شمال آفریقا را از آنِ خود کرد.

طی مذاکرات انجام شده میان مدیران ارشد دو شرکت، تأمین قطعات منفصله (CKD) برای تولید بیش از 30 هزار دستگاه در مدت ٣ سال آینده در راستای طرح نوسازی کلید به کلید به عنوان محور اصلی گفتگوها میان سایپادیزل و ولوو مورد بحث و بررسی قرارگرفت که در این راستا، پیش نیازهای طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور شامل تأمین مالی در قالب فاینانس ٥ ساله از طریق بانک های سوئدی، افزایش خودکفایی و عمق ساخت داخل محصولات به میزان 50 درصد، توسعه و تقویت شبکه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی اصلی به صورت انحصاری توسط شرکت خدمات فنی رنا به طرف سوئدی اعلام شد که در پایان مذاکرات، توافقات اولیه و اصولی حاصل و مقرر شد، طرفین پس از بررسی های لازم در مدت کوتاهی نسبت به امضاء تفاهم نامه همکاری نهایی، اقدام کنند.

ولوو بزرگترین شرکت تولید کننده خودروهای تجاری در کشور سوئد است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا بوده و در ایران طرفداران بسیاری دارد.

در حال حاضر، محصولات ولوو در رده های کشنده، باری و کمپرسی که با کسب 4 ستاره کیفی، عنوان باکیفیت ترین خودروهای تجاری کشور را یدک می کشند و بدون فاصله تکنولوژی از نمونه اروپایی خود در شرکت سایپادیزل تولید و عرضه می شود.

کد خبر 91896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha