طرح پیش فروش متنوع ون «وانا» آغاز می شود+جزئیات

پرشین خودرو: به منظور تامین نیاز بازار به خودروهای دارای فضای بالای كابین، خودروی ون وانا محصول ایران خودرو دیزل در طرح پیش فروش، فروش نقدی و اعتباری در شبكه فروش ایران خودرو عرضه می می شود. این طرح از بیست اسفندماه آغاز می شود و تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح كه از روز یكشنبه 20 اسفندماه اجرا می شود، محصول ون «وانا» با اعمال تخفیف دو میلیون تومانی درخرید نقدی به قمیت 107 میلیون و 900 هزار تومان با موعد تحویل 30 روز كاری عرضه می شود.

متقاضیان در طرح فروش اقساطی و اعتباری نیز می توانند با پرداخت 50 میلیون تومان وجه نقد برای نام نویسی خودرو با موعد تحویل 30 روز اقدام كنند. مشتریان برای پرداخت مابه التفاوت قیمت خودرو و ارایه چك از یكسال تا چهار سال اختیار عمل خواهند داشت.

طرح پیش فروش وانا به صورت یك ودیعه ای با پیش پرداخت 50 میلیون تومان نیز به مشتریان پیشنهاد شده است. در طرح پیش فروش دو ودیعه ای، ودیعه اول 35 میلیون تومان و ودیعه دوم 15 میلیون تومان (قابل پرداخت در اردیبهشت 97) تعیین شده است. كه مابه التفاوت نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودرو در طرح پیش فروش خرداد، تیر و مرداد 97 پیش بینی شده است.

نام نویسی متقاضان در این طرح صرفا از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir صورت می گیرد. متقاضیان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به نام نویسی و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.

گفتنی است، ون وانا با داشتن ظاهری زیبا، از ایمنی و فضای داخل كابین و امكانات و قوای محركه خوبی نیز بهره مند است و این خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروی شخصی، می تواند به عنوان خودروی تشریفات، تاكسی شهری و بین شهری و آمبولانس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 91919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha