کد خبر 91966
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
بازگشت منصوری با تقویت فراری 812 سوپرفست

پرشین خودرو: بعد از غیبت طولانی، بار دیگر شرکت تیونینگ "منصوری" با پروژه‌های منحصربه فرد خود در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال حضور پیدا کرد که اولین پروژه بزرگ آن می‌تواند از میراث "مارانلو" و تقویت "فراری 812 سوپرفست" باشد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش پرشین خودرو، همانطور که در تصویر شاهد هستید، اول از همه در ظاهر اتومبیل می‌توان شاهد تغییرات و تقویت سنگین منصوری بر روی فراری 812 سوپرفست بود که باعث شده یک طراحی کاملا جدید در قسمت جلوی اتومبیل شاهد باشیم. در این بخش با حفظ چراغ‌های پیشانی استاندارد اتومبیل که تنها یک قاب مشکی دریافت کرده است، شاهد یک مجموعه سپر کاملا جدید هستیم که ورودی هوای آن به سبک فراری لافراری طراحی شده است، هرچند تغییرات ایجاد شده بر روی دماغه و کاپوت موتور، باعث شده تا چهره فراری 812 سوپرفست به خودروی قدیمی فراری 599 GTB شبیه شود که جزییات آن را در تصاویر می‌توانید شاهد باشید. هرچند در این بین نباید رینگ‌های جدید آلیاژی، هودهای بزرگ بر روی گلگیر اتومبیل، رکاب‌های فیبرکربنی زیر درب‌ها و همچنین یک باله بزرگ فیبرکربنی در انتهای بدنه اتومبیل را نادیده گرفت.

از پروژه جدید منصوری، در حال حاضر تنها یک تصویر رسمی منتشر شده است که جزییات آن را مورد بررسی قرار دادیم، اما پیش بینی می‌شود که پیشرانه 6.5 لیتری اتومبیل هم یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده باشد که حداکثر خروجی قدرت آن به چیزی حدود 1000 اسب بخار خواهد رسید، این درحالیست که پیشرانه دوازده سیلندر 6.5 لیتری فراری 812 سوپرفست در حالت استاندارد خود می‌تواند چیزی حدود 800 اسب بخار قدرت داشته باشد.
 

کد خبر 91966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha