افزایش  جانباختگان تصادفات رانندگی طی 2ماه گذشته

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طی 2ماه گذشته 40نفر جان خود را بیشتر از مدت زمان مشابه سال گذشته از دست داده اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، سردار سرتیپ تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در همایش روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی که امروز(شنبه)برگزارشد،اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه ما موضوع حمل و نقل و ترافیک و تصادفات جاده ای است.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای برقراری نظم و نظباط ترافیکی کارهای زیادی انجام شده است، ادامه داد:کشور ما نسبت به سالهای گذشته از نظر ارائه خدمات در حوزه ترافیک رشد قابل توجه ای داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: بیش از 21 میلیون خودرو داریم.

سردار مهری بیان کرد: بیش از 40میلیون گواهی نامه صادر شده که 2میلیون آن طی یک سال گذشته صادر شده است.

وی افزود: در حوزه تصادفات بیش از 73درصد کسانی که جان خود را از دست می دهند در جاده های برون شهری و بقیه در شهر ها هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تا کنون شاهد اقدامات و تلاش های همکارانم در حوزه های مختلف بودیم، ادامه داد: در سالهای گذشته شاهد کاهش تعداد جان باختگان در تصادفات برون شهری بودیم.

سردار مهری بیان کرد: در آستانه تعطیلات نوروز 97 با برنامه ریزی خوبی که انجام شده است امیداریم بتوانیم با برقراری نظم، پیشگیری در حوادث رانندگی داشته باشیم.

وی افزود: 5هزار نیروی انسانی و 1200دستگاه خودرو از سایر بخش های پلیس در ایام عید در راهنمایی و رانندگی به کار گرفته می شوند و امیدواریم با این امکانات شاهد کاهش تصادفات باشیم.

سردار مهری گفت: استان های هرمزگان و زنجان طی 4سال گذشته به طور متوالی دارای کاهش تعداد تصادفات جاده ای بودند.

کد خبر 91970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha