کانسپت الکتریکی سانگ یانگ در نمایشگاه ژنو

پرشین خودرو: در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو امسال که در کشور سوئیس کار خود را آغاز کرده است، شرکت خودروسازی سانگ یانگ محصول جدید خود را در قالب یک خودروی کراس اوور تمام الکتریکی تحت عنوان "e-SIV" رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، با تایید شرکت خودروسازی سانگ یانگ، طرح کانسپت "e-SIV" یک خودروی کراس اوور کاملا الکتریکی خواهد بود که در بخش فنی آن یک موتور الکتریکی قدرتمند و همچنین مجموعه باتری‌های 61.5 کیلووات ساعتی پیش بینی شده است که در صورت چراغ سبز سانگ یانگ برای تولید و یا توسعه محصولاتی دیگر برمبنای این خودرو، سیستم محرک الکتریکی مذکور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طبق گفته شرکت خودروسازی سانگ یانگ، تک موتور الکتریکی اتومبیل با تامین انرژی مورد نیاز خود از باتری‌های 61.5 کیلووات ساعتی، می‌تواند خروجی قدرت 187 اسب بخاری داشته باشد. علاوه بر این شرکت خودروسازی سانگ یانگ ادعا می‌کند که با شارژ کامل باتری‌های اتومبیل وهمچنین بستگی به شرایط رانندگی، می‌توان تا حداکثر 320 الی 450 کیلومتر و با سقف سرعت 150 کیلومتر بر ساعت از اتومبیل استفاده کرد.

برای طراحی و توسعه این خودرو، شرکت خودروسازی سانگ یانگ طول کلی 4460 میلی متر، عرض 1870 میلی متر، ارتفاع 1630 میلی متر و همچنین برای نصب محورهای جلو و عقب اتومبیل نسبت به یکدیگر، از فاصله بین دو محور 2675 میلی متری استفاده کرده است که فضای مناسب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما موضوع مهم‌تر می‌تواند ظاهر خودرو و همچنین طراحی داخلی کابین باشد که بسیار پیشرفته و همچنین لوکس و چشم نواز طراحی شده است.

با توجه به نام گذاری اتومبیل که در واقع مخفف شده "Electronic Smart Interface Vehicle" است، می‌توان انتظار داشت که شرکت خودروسازی سانگ یانگ متناسب با خودروهای لوکس و پرامکانات بازار، بر روی کانسپت جدید خود هم امکانات فراوانی نصب کند و یا در بخش فنی اتومبیل، سیستم‌های محرک پیشرفته بکار بگیرد که جزییات آن را در بالا مورد بررسی قرار دادیم. سیستم رانندگی خودکار هم می‌تواند یکی دیگر از موارد قابل ذکر باشد که در حال حاضر سطح 3 رانندگی خودکار پیش بینی شده است، اما می‌توان امیدوار بود که تا چند سال آینده و تصمیم سانگ یانگ برای تولید این خودرو، از سطوح بالاتر سیستم‌های رانندگی خودکار استفاده شود.

کد خبر 92061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha