کد خبر 92087
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
آغاز به کار دوربین پلاک خوان پلیس آگاهی قم

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آغاز به کار دوربین پلاک خوان پلیس آگاهی قم، گفت: برای تعداد کمی از استان‌های مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آن‌ها است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی، اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی رسمی از خودروی پلاک خوان پلیس آگاهی هستیم که مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قابلیت‌های خودرو مذکور، گفت: خودرو پلاک خوان به صورت سیار در سطح شهر فعالیت داشته و تمامی خودروهای مسروقه و تحت تعقیب را بلافاصله شناسایی، پردازش و هشدار داده که در همان مکان خودروی مشکل دار، توقیف و برای پیگیری‌های بعدی به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تا الان به صورت سیار دوربین پلاک خوان نداشتیم که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته از این ظرفیت علمی و تحقیقاتی بهره مند شده و امیدواریم اثر خود را بر فعالیت‌های که مدنظر است به انجام رسانده و شاهد کشف بیشتری از خودروهای تحت تعقیب باشیم.

وی با بیان این که برای تعداد کمی از استان‌های مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آن‌ها است، افزود: به صورت ثابت در بعضی از گذرگاه‌های استان این دوربین را داشته اما به صورت سیار نداشتیم که از امروز برای انجام مأموریت‌ها این خودرو در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته و به صورت شبانه روز در معابر شهری و در خارج از شهر فعالیت خواهد داشت.

مجتبایی افزود: این اقدام بسیار خوبی است چون می‌تواند سرعت عمل پلیس را برای کشف خودروهای مسروقه و تحت تعقیب افزایش دهد.
 

کد خبر 92087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha