تولید یک سوپر اسپرت بی صدا توسط لامبورگینی!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لامبورگینی در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، همزمان در کنار شاسی بلند لامبورگینی اوروس از دوچرخه منحصربه فرد خود رونمایی کرد که با الگوبرداری از شاسی بلند اوروس ساخته شده است.

به گزارش پرشین خودرو، لامبورگینی اوروس یک سوپر اسپرت وحشی تمام عیار در بین خودروهای شاسی بلند است که با سود جستن از یک پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری توربو دوقلو، می‌تواند 641 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 850 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که آن را با سروصدای زیاد به سمت چرخ‌های اتومبیل هدایت می‌کند. اما اگر یک روز تصمیم به آرامش و رانندگی در سکوت دارید، لامبورگینی یک فکر اساسی برای شما کرده است و آن هم طراحی و ساخت یک دوچرخه منحصربه فرد با الهام از خودروی شاسی بلند لامبورگینی اوروس خواهد بود که در ادامه سعی داریم شما را با این وسیله بی‌صدا، اما پرسروصدا در رسانه‌های مختلف خبری آشنا کنیم.

این دوچرخه با نام "Cervelo P5X" حاصل همکاری میان بخش طراحی "Centro Stile" لامبورگینی و همچنین شرکت "Cervélo Cycles" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان دوچرخه در کشور کانادا است که حالا با ظاهری جذاب و طراحی الگوبرداری شده از خودروی شاسی بلند لامبورگینی اوروس، در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال و در کنار هیولای لامبورگینی معرفی شده است.

اطلاعات زیادی در رابطه با این دوچرخه منتشر نشده است ،اما ویژگی جالب توجه این دوچرخه طبق ادعای لامبورگینی، آزمایش آن برای 180 ساعت درتونل باد است که باعث شده یک دوچرخه سریع و کاملا آیردینامیکی تولید شود. اما ویژگی مهم‌تر این دوچرخه، تولید محدود آن به تعداد تنها 25 دستگاه خواهد بود که باعث شده برچسب قیمت آن به چیزی حدود 15 هزار دلار (حدود 67 میلیون تومان) برسد، اما این هزینه در مقایسه با قیمت بیش از 200 هزار دلاری لامبورگینی اوروس ناچیز خواهد بود.

کد خبر 92103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha