هاوال برترین برند چین در بازار جهانی خودرو شد

پرشین خودرو: به گزارش موسسه برند فاینانس، کمپانی هاوال با آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان برترین خودروساز چین در بازار جهانی معرفی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، موسسه «برند فاینانس»، یکی از معتبرترین موسسات ارزیابی اعتبار و ارزش نشان های تجاری از حوزه خودرو، قطعات، فناوری اطلاعات، مهندسی عمران، مواد غذایی و… است که دفتر مرکزی آن در انگلیس واقع شده و هر ساله با ارائه گزارش های رده بندی نشان های تجاری، ارزش سهام آن را تغییر می دهد.

این موسسه در کنار برخی اطلاعات عمومی، به عنوان یکی از بزرگترین مشاوران صنایع مختلف دنیا است و برخی اطلاعات و تحلیل های آن با قیمت های نجومی به فروش می رسند.

برند فاینانس در آخرین گزارش خود در خصوص صنعت خودرو جهان اعلام کرده است که نشان هاوال به عنوان برترین کمپانی سازنده خودرو در چین شناخته می شود و در میان تمام خودروسازان دنیا رتبه شانزدهم را دارد.

این نشان تجاری چینی در سال ۲۰۱۷ رتبه ۲۹ را داشته و حال توانسته که در جمع ۱۶ خودروساز برتر جهان از نظر ارزش و اعتبار مالی قرار گیرد. در حال حاضر با بررسی های انجام شده توسط این موسسه انگلیسی، اعتبار جهانی هاوال با توجه به تغییرات مالی و رشد آن، بیشتر از خودروسازانی چون سوزوکی، ولوو، پژو و… است.

خودروهای هاوال که در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، در 3 مدل  از ابتدای سال 97 با نمایندگی بهمن موتور به بازار ایران عرضه خواهد شد.

 

کد خبر 92138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha