منصوری با مجموعه ای بزرگ در نمایشگاه خودرو ژنو

پرشین خودرو: بعد از غیبت نسبتا طولانی منصوری، در نهایت این تیونر خوش نام ایرانی/ آلمانی در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، مجموعه بزرگی از محصولات خود را معرفی کرده است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، بدون مقدمه چینی بیشتر، به مجموعه بزرگ منصوری خواهیم پرداخت که شروع آن با خودروی فراری 812 سوپرفست خواهد بود که در روزهای گذشته مروری کوتاه بر روی آن داشتیم که تنها در ظاهر خود یک بروزرسانی بزرگ با قطعات آیرودینامیکی بیشتر دریافت کرده است، هرچند بخش فنی این خودرو بدون تغییرات باقی مانده است تا تنها ظاهر عجیب خودرو برای مشتریان جذاب باشد.


بعد از فراری، به خودروی سوپراسپرت مکلارن 720 S خواهیم رسید که برخلاف خودروی فراری 812 سوپرفست، هم در بخش فنی بهبود یافته و هم یک بروزرسانی بزرگ در ظاهر خود دریافت کرده است. این خودرو بعد از تقویت منصوری، حدود 35 اسب بخار قدرت بیشتر دریافت کرده است که باعث شده حداقل شتاب صفر تا صد اتومبیل به چیزی حدود 2.8 ثانیه رسیده و همچنین قادر به حرکت تا سرعت 345 کیلومتر بر ساعت باشد.


در سبد محصولات منصوری، خودروی پرچم دار استون مارتین DB11 هم دیده می‌شود که علاوه بر تقویت ظاهری، حالا به قدرت 700 اسب بخاری با شتاب 3.6 ثانیه و سرعت 330 کیلومتر بر ساعت مجهز شده است و بعد از آن، خودروی قدرتمند "بوگاتی ویرون" دیده می‌شود که تنها در ظاهر خود یک نقاشی منحصربه فرد با الگوبرداری از "سنگ مرمر"، بروزرسانی‌های آیرودینامیکی و همچنین چراغ‌های جدید در قسمت جلو و عقب دریافت کرده است.


در مجموعه بزرگ منصوری که تنها خودروهای اروپایی تقویت شده است، در مرحله بعدی به خودروی " پورشه پانامرا اسپرت توریسمو" خواهیم رسید که همانند خودروی مکلارن، حدود 35 اسب بخار قدرت بیشتر دریافت کرده است و در کنار تقویت پیشرانه، می‌توان به سیستم تعلیق جدید، رینگ‌های بزرگ 22 اینچی و همچنین اصلاح طراحی آیرودینامیک اتومبیل اشاره داشت. علاوه بر این، دیگر خودروی آلمانی لیست خودروی سدان لوکس AMG S63 خواهد بود که حالا با تقویت منصوری در بخش فنی خود، حداکثر قدرت 710 اسب بخاری دریافت کرده است.


شاسی بلند لوکس و سریع بنتلی بنتایگا، دیگر خودروی موجود در مجموعه منصوری خواهد بود که پس از تقویت منصوری، حداکثر قدرت 750 اسب بخاری و گشتاور 1080 نیوتن متری دریافت کرده است تا در بیشینه سرعت خود چیزی حدود 10 کیلومتر سریع‌تر باشد. علاوه بر این، شاسی بلند لوکس بنتایگا رینگ‌های بزرگ 24 اینچی دریافت کرده و همچنین در بدنه خود قطعات فیبرکربنی بیشتری دارد.


رولزرویس فانتوم هم به عنوان خودروی دیگر انگلیسی‌ها، در نسخه ویژه "Bushukan" آماده شده است که یک تقویت سنگین برای موتور خود دریافت کرده و باعث شده تا حداکثر خروجی قدرت اتومبیل از 563 اسب بخار به چیزی حدود 610 اسب بخار افزایش پیدا کند.


در آخر غرفه منصوری در نمایشگاه بین المللی ژنو یک پروژه جالب داشت که این مورد فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است. خودروی "گلف گاریا" که با الگوبرداری از محصولات مرسدس بنز و اسمارت توسعه پیدا کرده است تا افراد ثروتمند در زمین گلف خود یک خودروی لوکس کوچک با چاشنی منصوری و سرعت بالاتر برای رسیدن به توپ داشته باشند.

کد خبر 92224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha