کرمان موتور، کارت طلایی امداد عرضه نکرده است

پرشین خودرو: معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه های مرکزی کرمان موتور گفت: متاسفانه تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو با سوء استفاده از نام تجاری کرمان موتور، اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد کرده اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدرضا محمودی در مراسم امداد نوروزی کرمان موتور با بیان این مطلب گفت: هموطنان و مشتریان محترم آگاه باشند که تاکنون شرکت کرمان موتور فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد نکرده است.

وی از مشتریان کرمان موتور تقاضا کرد تا در صورت مواجه شدن با چنین مواردی به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس های http://www.kermanmotor.ir و http://www.kermanmotor.com و یا تماس با شماره 42724-021 اطلاع رسانی کنند.

محمودی متذکر شد: در صورت راه‌اندازی طرح تخصیص کارت‌های اشتراکی برای مشتریان شرکت کرمان موتور ، جزئیات آن از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع آنها خواهد رسید.

معاون خدمات امدادی کرمان موتور در ادامه از آغاز طرح خدمات امداد نوروزی 1397 این شرکت از 27 اسفندماه جاری به مدت ۲۰ روز تا 17 فروردین 97 خبر داد.

به گفته محمودی، طرح امداد نوروزی کرمان موتور در بیش از 110 پایگاه امدادی به صورت 24 ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور اجرا می شود.

وی افزود: مركز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزیز خواهد بود.

معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه های مرکزی کرمان موتور اضافه کرد: در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگران، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد 2300 پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های امداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی کرده است.

محمودی در ادامه خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان در طرح امداد نوروزی۹۷ کرمان موتور از سوی بازرسان واحد امداد، و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌شود.

کد خبر 92248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha