کد خبر 92254
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
آیا فصل چهارم گرند تور ساخته می‌شود؟

پرشین خودرو: بعد از انتشار فصل سوم برنامه گرند تور با حضور 3 مجری محبوب دنیای خودرو در سال آینده، آیا آمازون قرارداد خود را برای تولید فصل‌های بیشتر این مجموعه جذاب و تماشایی تمدید می‌کند یا خیر؟

به گزارش پرشین خودرو، آمازون برای ساخت این برنامه، به صورت آزمایشی 3 فصل 12 قسمتی را تایید کرده است که از تاریخ 28 آبان ماه سال گذشته و یا به عبارتی دیگر، پخش آن از سال 2016 میلادی به صورت هفتگی بر روی سرویس ویدیویی آمازون پرایم آغاز شد و فصل دوم آن به تازگی پایان یافته است تا 3 مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون، "جیمز می" و "ریچارد هموند" خود را برای فصل سوم این برنامه هیجان انگیز با محوریت خودرو آماده کنند. اما اخیرا خبرهای به گوش می‌رسد که شاید بعد از پخش فصل سوم برنامه گرند تور، آمازون به فکر تمدید قرارداد خود با مجریان این برنامه برای ساخت ادامه این سری نباشد!.

این خبر از سوی پایگاه خبری معتبر "دیلی میل" منتشر شده و در متن آن آماده است که در سال 2015 میلادی، سه مجری محبوب و مطرح "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" در سال 2015 میلادی قرارداد خود را برای ساخت 2 فصل و در مجموع تولید 36 قسمت امضا کرده‌اند، اما باوجود موفقیت بسیار زیاد این سری بویژه در فصل دوم، پایگاه خبری "دیلی میل" مدعی شده است که پس از ساخت و پخش فصل سوم برنامه گرند تور، آمازون قرارداد خود را برای فصل چهارم این سری تمدید نخواهد کرد تا پس از آن مجریان مذکور به دنبال کارهای دیگری باشند.

خبر خوش برای مخاطبان این برنامه جذاب، می‌تواند رد گزارش‌ها از سوی جرمی کلارکسون باشد و بعد از آن تهیه کننده برنامه گرند تور، یعنی "اندی ویلمن" اعلام کرده است که در حال حاضر تمرکز اصلی آنان بر روی ساخت فصل سوم این برنامه خواهد بود.

کد خبر 92254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha