ترافیک نیمه سنگین در هراز و آزادراه کرج – قزوین

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور تا ساعت 13 از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه کرج – قزوین خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو سرهنگ نادر رحمانی ،در مورد وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور تا ساعت 13 امروز (شنبه) اظهار کرد: در ارتفاعات محور کرج – چالوس بارش برف را شاهد هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و مازندران بارش باران مشاهده می‌شود.

وی افزود: بارندگی در محورهای سمیرم – شهرضا و نائین یزد در استان اصفهان، محور کوهرنگ – ایذه در استان چهارمحال و بختیاری و محور بوئین زهرا در استان قزوین مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به وجود مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورها اشاره کرد و گفت: این وضعیت در آزاد راه تبریز – زنجان و محور صوفیان – مرند در استان آذربایجان شرقی و گردنه حیران در استان اردبیل وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: محور هراز در مسیر جنوب به شمال، محدوده چلاو و همینطور باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از مهرشهر تا پل فردیس با ترافیک نیمه سنگین همراه هستند.

کد خبر 92399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha