نسخه فیس لیفت «کیا سورنتو» با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

پرشین خودرو: سال گذشته در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2017، شرکت خودروسازی کیا از نسخه فیس لیفت "سورنتو" با پیشرفت‌های ظاهری بسیار خوب رونمایی کرد، حال شرکت خودروسازی کیا برای با خبر کردن مشتریان خود از شرایط فروش این خودرو، قیمت نهایی آن را در مدل‌های مختلف اعلام کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به اعلام کمپانی خودروسازی کیا، نسخه فیس لیفت شاسی بلند "کیا سورنتو" در مدل‌های پایه خود به قیمت 25 هزار و 990 دلار عرضه خواهد شد که از تجهیزات استاندارد آن می‌توان به سیستم سرگرمی 7 اینچی لمسی، سه ردیف صندلی استاندارد و همچنین یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر GDI اشاره داشت که به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و می‌تواند خروجی قدرت 185 اسب بخاری داشته باشد.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند با پرداخت 2740 دلار هزینه بیشتر، نسخه LX را دریافت کنند که نسخه محور جلو محرک آن به قیمت 27 هزار و 490 دلار به مشتریان عرضه شده و با پرداخت هزینه بیشتر 29 هزار و 290 دلار، می‌توانند به نسخه چهار چرخ محرک اتومبیل دسترسی داشته باشند.

اگر به دنبال یک نسخه قوی‌تر هستید، کمپانی خودروسازی کیا پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر GDI هم در لیست انتخاب مشتریان قرار داده است که با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و خروجی قدرت 290 اسب بخاری عرضه می‌شود. برای داشتن این خودرو در مدل‌های محورجلو محرک، نیاز است که قیمت 31 هزار و 290 دلاری پرداخت کنید و در صورت خرید نسخه چهار چرخ محرک این خودرو با پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر، هزینه پرداختی شما به چیزی حدود 33 هزار و 90 دلار خواهد رسید.

نسخه EX با پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر و یکسری تجهیزات بیشتر، به قیمت 35 هزار و 590 دلاری عرضه می‌شود، اما برای خرید نسخه چهار چرخ محرک اتومبیل نیاز است که شما هزینه بیشتر 37 هزار و 390 دلاری را پرداخت کنید.

با خرید نسخه SX، شما به تمامی امکانات نسخه‌های قبل دسترسی خواهید داشت و به عنوان تجهیزات اضافه، به مواردی از جمله سیستم ناوبری پیشرفته، تلفن بی سیم، سیستم صوتی قدرتمند و... می‌رسید، ولی باز هم مشتریان می‌توانند نسخه محور جلو محرک را به قیمت 39 هزار و 990 دلار و همچنین نسخه چهار چرخ محرک اتومبیل را به قیمت 41 هزار و 790 دلار خریداری کنند تا دست مشتریان برای انتخاب سلیقه‌ای کاملا باز باشد.

در آخر هم به نسخه SXL خواهیم رسید که تمامی امکانات را در خود جای داده و مهم‌تر از همه، از چراغ‌های پیشانی و چراغ‌های مه شکن LED سود می‌برد که درست همانند مدل‌های قبلی، در دو نسخه محور جلو محرک و نسخه چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد که برای خرید نسخه اول اتومبیل نیاز به پرداخت هزینه 44 هزار و 690 دلاری خواهید داشت و نسخه چهارچرخ محرک اتومبیل به قیمت 46 هزار و 490 دلار به مشتریان عرضه می‌شود.

کد خبر 92427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha