کد خبر 92467
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
 بازار گرم  شست و شوی خودرو درکارواش‌ها

پرشین خودرو: در آستانه عید نوروز بازار شست و شوی خودرو و کارواش‌ها گرم می‌شود تا جایی که نرخ شست و شوی خودرو بسته به مدل و مکان مورد نظر کارواش متفاوت است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، در آستانه عید نوروز خانواده‌ها با اتمام خانه تکانی و خرید‌ها به سراغ تمیز کردن خودرو‌های خود و بردن به کارواش می‌افتند که این مکان‌ها در روز‌های پایانی سال مملو از خودرو‌های در صف شست و شوی است.

هزینه شستشوی خودرو در کارواش بسته به منطقه مورد نظر کارواش و مدل خودرو متفاوت است.

تا جایی که هزینه شست وشوی خودرو پراید تا پرادو در جنوب تهران از ٥ هزار تا نهایتا ١٠ هزار تومان تعیین می‌شود که این هزینه مربوط به روشویی خودرو بوده و برای تو شویی نیز مبلغ ذکر شده دوبرابر می‌شود و با هزینه انعام کارگر یک کارواش در این محدود بین ١٥ تا ٣٠ هزار تومان اب می‌خورد.

این در حالی است که هزینه کارواش در شمال شهر بسته به مدل خودرو تغییر می‌کند و حداقل از ٢٠ تا ١٠٠ هزار تومان است که این مبلغ مربوط به رو شویی خودرو بوده و هزینه تو شویی نیز به آن اضافه می‌شود که هزینه ان بین ٤٠ تا ١٥٠ هزار تومان تعیین می‌شود.

حال با نزدیک شدن به نوروز و افزایش مشتریان کارواش‌ها عیدی کارگران نیز به ان اضافه می‌شود و در این شرایط کارواش‌ها پول خوبی به جیب می‌زنند.

گزارش میدانی از یکی از این صاحبان کارواش حاکی از ان است که مبلغ درامد روزانه این مکان‌های خدماتی در آستانه نوروز از ٥ میلیون تومان نیز می‌گذرد.

در این میان کارواش‌های سیار نیز ایجاد شده که برخی از افراد با استفاده از اپلیکیشن‌های جدید در خواست کارواش در محل می‌کنند که هزینه شست و شوی ماشین بدون آب از ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

با این تفاسیر هزینه کارواش در مناطق مختلف از شمال تا جنوب و شرق تا غرب بسته به مدل خودرو متفاوت است، نکته قابل توجه اینجاست که تمامی مواد شست و شوی در کارواش یکسان بوده و تنها در برخی از موارد از شست و شو به روش نانو استفاده می‌شود که این روش نیز هزینه متفاوتی از روش معمولی دارد که از ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 92467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha