خدمات رسانی مترو تهران در خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: مترو تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶ که همزمان با خرید‌های نوروزی بود، در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی(ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: از سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود، آغاز حرکت قطار‌های خط فرودگاه امام خمینی(ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک مترو تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطار‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی(ره) می‌توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه‌های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی(ره) عزیمت کنند.

کد خبر 92478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha