پروژه متفاوت دریایی از تیونر معروف ایرانی

پرشین خودرو: منصوری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیونرهای صنعت خودروسازی، به دنبال دیگر خودروسازان و یا شرکت تیونینگ براباس، یک وسیله نقلیه دریایی انتخاب کرده و تغییرات اختصاصی خود را بر روی آن پیاده کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی از جمله بوگاتی، استون مارتین، لکسوس، تویوتا، لامبورگینی، پژو و... در این دو سال اخیر یک پروژه دریایی معرفی کرده‌اند و یا در همین چند هفته اخیر، شرکت تیونینگ براباس از پروژه دریایی خود رونمایی کرده است. حال در این میان چرا شرکت تیونینگ منصوری یک پروژه دریایی منحصربه فرد نداشته باشد، به همین منظور شرکت تیونینگ منصوری به سراغ یک "جت اسکی" رفته و برای علاقه مندان به ورزش‌های آبی، یک وسیله نقلیه قدرتمند آماده کرده است.

این جت اسکی همچون پروژه‌های چهار چرخ منصوری در صنعت خودروسازی، قطعات فیبرکبنی متعددی دریافت کرده است و همین موضوع باعث شده علاوه بر ظاهر جذاب و اسپرت این "جت اسکی"، وزن کلی آن حدود 10 کیلوگرم کاهش پیدا کند

این جت اسکی منحصر به فرد منصوری که تحت عنوان "Black Marlin" معرفی شده و برمبنای جت اسکی "Sea-Doo RXT-X 260 RS" توسعه پیدا کرده است، به طور کلی قطعات فیبرکربنی بیشتری دریافت کرده، صندلی‌های آن با دست ساخته شده و از روکش‌های چرم مصنوعی و مقاوم در برابر آب دریا ساخته شده است و همچنین در بخش فنی، از یک موتور قدرتمند روتاکس با خروجی 550 اسب بخاری سود می‌برد که طبیعتا عملکرد شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

کد خبر 92504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha