افزایش 49 درصدی خدمات امدادی در آخرین روز سال96

پرشین خودرو: در آخرین روز سال 96 نزدیک به 3200درخواست امدادی در مرکز پاسخگویی گروه صنعتی ایران خودرو ثبت شد که این عدد 49 درصد بیشتر از میانگین روزانه سال گذشته است.نکته قابل توجه این است که بیش از 77درصد از درخواست های امدادی ثبت شده به رفع نقص در محل منجر شد و هموطنان موفق به ادامه مسیر و سفر خود شدند.

به گزارش پرشین خودرو، در 29 اسفند سال 96 بیش از 2500 خدمت امدادی بالینی و امدادپلاس به مسافران نوروزی در سراسر کشور ارائه شد و این هموطنان به سفر خود ادامه دادند. حدود 700 خودرو نیز با خدمات حمل امداد خودرو ایران به نزدیکترین نمایندگی گروه صنعتی ایران خودرو یا تعمیرگاه موردنظر مشتری منتقل شدند.

نکته قابل توجه پیرامون خدمات ارائه شده در 29اسفند 96 میانگین زمان انتظار کمتر از 25دقیقه است که نسبت به میانگین زمان انتظار در روزهای دیگر سال گذشته، حدود 2دقیقه و 30ثانیه کاهش یافته است. دلیل این کاهش زمان، تقویت، آماده باش و استفاده از تمام ظرفیت های ناوگان امدادخودروایران در جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو است.

همچنین در آخرین روز سال گذشته، 35 مورد خدمات امداد_پلاس نیز به هموطنان ارائه شد. امدادپلاس خدمتی نوین در حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو است که خدماتی فراتر از خدمات معمول امدادی را در محل ارائه می کند. از جمله خدمات قابل ارائه در طرح امدادپلاس می‌توان به تعویض رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

گفتنی است، در جشنواره خدمات نوروزی سال 97 ایران خودرو نزدیك به 2700 مركز خدماتی و امدادی در سراسر كشور، از 26اسفند 96 تا 14فروردین 97 به ارائه خدمات خودرویی به هموطنان گرامی خواهند پرداخت.

کد خبر 92508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha