مرسدس بنز X کلاس به لیست تیونرها اضافه شد

پرشین خودرو: برای افزایش قابلیت‌های آفرودی مرسدس بنز X کلاس، اولین نسخه تقویت شده مرسدس بنز X کلاس از سوی تیونر اروپایی Carlex Design معرفی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، پیش از پرداختن به موضوع اصلی، خوب است بدانید که در ماه اکتبر 2016 میلادی شاهد رونمایی از نسخه‌های کانسپت مرسدس بنز X کلاس بودیم، اما با یک مقدمه چینی از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در ماه های گذشته، شاهد رونمایی رسمی فرزند مرسدس بنز در سگمنت خودروهای پیکاپ با طراحی ظریف‌، شاسی ثبات یافته و همچنین پیشرانه‌های مختلف درون سوز در تیرماه سال جاری بودیم تا حالا برای اولین بار، شاهد تقویت این خودرو از سوی شرکت "Carlex Design" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تیونینگ اروپایی باشیم.

طبق ادعای منابع خبری، شرکت تیونینگ Carlex Design تنها بر روی ظاهر مرسدس بنز X کلاس مانور داده است و هیچگونه تغییراتی در بخش فنی اتومبیل ایجاد نکرده است، اما برای داشتن قدرت بالاتر و همچنین آفرود بهتر، قوی‌ترین نسخه مرسدس بنز X کلاس انتخاب شده تا حالا با تغییرات Carlex Design، پویایی بیشتری در جاده‌های آفرودی داشته باشد. هرچند بسته تقویتی Carlex Design در دو مدل شهری و آفرودی عرضه می‌شود که بسته پایه آن به قیمت 17 هزار دلار و بسته گران‌تر آن برای آفرود به قیمت 21 هزار دلار ارائه می‌شود که با قیمت نهایی اتومبیل جمع خواهد شد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از پروژه جدید Carlex Design، می‌توان شاهد تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر مرسدس بنز X کلاس بود که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند دریافت قطعات فیبرکربنی متعدد باشد که بر روی گلگیرهای اتومبیل، قاب آینه‌های بیرونی، کاپوت موتور، جلوپنجره اتومبیل، قاب اطراف مجرای ورود هوا بر روی سپر جلو و همچنین با ورود به داخل کابین، شاهد کاربرد مواد فیبرکربنی در ساخت قسمتی از داشبورد اتومبیل هستیم. هرچند تغییرات Carlex Design تنها در این مورد خلاصه نمی‌شود و باتوجه به تصاویر این خودرو، می‌توانید به تغییرات بیشتر آن پی ببرید که عناصر مهم آن شامل تعلیق کاملا جدید، صندلی‌های اسپرت ریکارو و همچنین یک شبیه ساز الکترونیکی صدای موتور 8 سیلندر می‌شود.

در صورت استفاده از قوی‌ترین نسخه از مرسدس بنز X کلاس، می‌توان گفت که شرکت تیونینگ Carlex Design به سراغ نسخه X350d رفته است که پیشرانه دیزلی شش سیلندر آن می‌تواند خروجی قدرت 258 اسب بخاری و همچنین گشتاور بزرگ 550 نیوتن متری داشته باشد که ویژگی بسیار مهم آن شامل چندین حالت مختلف رانندگی از جمله "Comfort"، " Eco"، " Sport"، " Manual" و " Off-road" می‌شود.

کد خبر 92534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha