ایرتویا، همراه تویوتا و لکسوس سواران در ایام نوروز97 است+ جزئیات

پرشین خودرو: ایرتویا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در ایران، در سفرهای نوروزی همراه تویوتا و لكسوس سواران است و آن ها را تحت پوشش امداد جاده ای خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در طرح امداد و خدمات نوروزی ایرتویا، هزینه ایاب و ذهاب تمام خدمات ذكر شده برای خودروهای تحت بوشش گارانتی معتبر ایرتویا رایگان خواهد بود.

براساس این گزارش، امدادخواهان در هنگام تماس با امداد جاده ای باید 6 رقم آخر شماره شاسی خودرو (از سمت چپ) را به اپراتور مركز تماس شركت كانون جهانگردی اعلام کنند.

برای استفاده از خدمات امداد جاده ای ایرتویا، با واحد خدمات پس از فروش به شماره 02173456 تماس گرفته و سپس عدد 4 را شماره گیری کنید. پس از اعلام شماره شاسی به اپراتور و تایید اعتبار گارانتی ایرتویا از طرف واحد امداد جاده ای، خودرو سوار در کوتاه ترین زمان ممکن رهسپار شما خواهد شد.

در صورتی که خودروی مشتری تحت پوشش گارانتی نباشد تمام امور و ذکور قابل انجام بوده و هزینه ایاب و ذهاب و انجام سرویس های فوق طبق تعرفه شرکت کانون جهانگردی محاسبه و از مشتری اخذ خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید خدمات ارائه شده برای تمام خودروهای تویوتا و لکسوس به شرح زیر است:

۱. حمل خودرو در شهر (با خودرو سوار تا اولین نمایندگی مجاز)

۲. حمل خودرو در جاده (با خودرو سوار تا اولین شهر دارای نمایندگی مجاز)

۳. تعویض لاستیک پنچر با زاپاس

۴. سوخت رسانی (در صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها نسبت به اعزام امدادگر جهت تامین سوخت اقدام می شود)

۵. اتصال باطری به باطری و شارژ باطری خودرو (در صورت شارژ شدن آن رایگان است)

۶. تعویض باطری و تست فیوز (هزینه باطری در صورت خارج بودن آن از زمان پوشش گارانتی بر عهده مشتری است)

کد خبر 92754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha