ساعت لوکس بوگاتی را با هایپرکار شیرون اسپرت ست کنید

پرشین خودرو: برخی از خودروسازان هستند که همراه با محصولات خاص خود، ساعت‌های مچی به مشتریان خود هدیه می‌دهند تا ست لاکچری آنان تکمیل شود.

به گزارش پرشین خودرو، اخیرا کمپانی خودروسازی بوگاتی هم برمبنای خودروی هایپرکار بوگاتی شیرون و به طور دقیق‌تر نسخه جدید این خودرو (بوگاتی شیرون اسپرت) که با وزن کمتر و ظاهر بهبود یافته در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی شد، ساعت‌های ویژه تولید کرده و به مشتریان خود عرضه کند، هرچند از این نوع ساعت به تعداد محدود ساخته خواهد شد و صاحبان قبلی بوگاتی شیرون نمی‌توانند چنین ساعت منحصربه فردی داشته باشند.

این ساعت ویژه که در تصاویر شاهد آن هستید، از سوی کمپانی خودروسازی بوگاتی و برمبنای ساعت منحصربه فرد "Bugatti Type 390" ساخته شده است که نام آن برگرفته از هیچ محصول جدید یا قدیم بوگاتی نبوده و کد گذاری آن کاملا اختصاصی است.

 



بنابر تعریف بوگاتی، برای ساخت این ساعت منحصربه فرد چیزی حدود 1 سال زمان صرف شده است تا مراحل طراحی آن به پایان رسیده و به مرحله مونتاژ و تولید برسد تا ساعت Bugatti Type 390 در صنعت ساعت سازی، حکم یک دستگاه خودروی بوگاتی شیرون در صنعت خودروسازی را داشته باشد.

اما حالا ویژگی‌های منحصربه فرد "بوگاتی شیرون اسپرت" به این ساعت منتقل شده است که در این رابطه می‌توان به رنگ منحصربه فرد قرمز رنگ بندهای ساعت اشاره داشت که از رنگ اصلی "بوگاتی شیرون اسپرت" الگوبرداری شده است.

 



مهره اصلی طراحی و ساخت این ساعت منحصربه فرد، شرکت ساعت ساز سوئیسی یعنی "Parmigiani Fleurier" بوده است که برای طراحی و ساخت این ساعت از یک مکانیزم کاملا متفاوت استفاده کرده است تا به اندازه بوگاتی شیرون در صنعت خودروسازی منحصربه فرد شود.

 



باتوجه به ادعای شرکت سازنده، این ساعت با استفاده از مکانیزم‌های جدید و پیشرفته ساخته شده و می‌توان با تحرکات فردی، نیروی مورد نیاز این ساعت را تامین کرد. گفته می‌شود که این ساعت چیزی حدود 80 منبع قدرت دارد که پس از آخرین تحرک، می‌تواند تا بیش از 3 روز یا به طور دقیق تر، برای حدود 80 ساعت همچنان زمان شما را حفظ کند، پس جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت که حداقل بعد از نیم ساعت عدم فعالیت ساعت شما از کار بیافتد.

علاوه بر این، ساعت بوگاتی دارای 302 قطعه جداگانه و کاملا ضدآب بوده و می‌تواند تا عمق 100 فوت در برابر نفوذ آب مقاومت کند که باتوجه به این موضوع، شما می‌توانید در هر مکان و هرزمانی از این ساعت استفاده کنید، البته اگر این دو فاکتور شرایط سخت و خطرناک را شامل نشوند که به ساعت آسیبی وارد شود.

کد خبر 92789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha