کد خبر 92809
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸
محصول جدید مینی با ظاهر نوستالژیک معرفی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی "مینی" در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، از یک خودروی پیشرفته با ظاهر کلاسیک رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، برخی از محصولات مینی به نمایندگی از شرکت "پرشیا خودرو" در ماه گذشته وارد کشور شد و در یک مراسم اختصاصی، از مدل‌های مختلف آن رونمایی شد و در معرض دید عموم قرار گرفت. اما حالا با شروع بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه سالانه نیویورک در خاک آمریکا، شرکت خودروسازی مینی فرصت را غنیمت شمارده و از یک خودروی جدید و کاملا پیشرفته رونمایی کرده است، اما در قالب یک خودروی کلاسیک که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، شرکت خودروسازی مینی برمبنای برند "کلاسیک کوپر" یک خودروی جدید و کانسپت رونمایی کرده است که در باطن خود یک سیستم محرک تمام الکتریکی دارد و همین موضوع باعث شده تا محصول جدید مینی را یک خودروی کلاسیک، اما پیشرفته توصیف کنیم.

متاسفانه این خودرو از سوی شرکت خودروسازی مینی در قالب یک طرح "کانسپت" معرفی شده است، به همین منظور اطلاعات فنی این خودرو نزد سازنده نگهداشته شده تا در زمان مناسب و توسعه کامل این خودرو منتشر شود، هرچند برای اینکه مخاطب دست خالی نباشد، شرکت خودروسازی مینی تایید کرده است که سیستم محرک این خودرو تنها از 1 موتور الکتریکی تشکیل شده است، اما همین یک موتور الکتریکی دارای قدرت کافی بوده و می‌تواند یک عملکرد مطلوب برای کاربران خود داشته باشد که در صورت معرفی رسمی و ارائه جزییات فنی اتومبیل در سال آینده، جزییات آن را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما در حال حاضر می‌توانید از طراحی جالب این خودرو با ترکیب رنگ چشم نواز لذت ببرید.

کد خبر 92809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha