نسل جدید نیسان آلتیما در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی نیسان طبق وعده قبلی خود، در نمایشگاه نیویورک آمریکا از خودروی "نیسان آلتیما" در نسل جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در روزهای گذشته، نمایشگاه بین المللی نیویورک 2018 کار خود را در کشور ایالات متحده آمریکا شروع کرده است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی این فرصت را به دست آورده‌اند تا جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کنند، حال در این بین شرکت خودروسازی نیسان هم فرصت را غنیمت شمارده و از خودروی سدان "نیسان آلتیما" در نسل جدید خود رونمایی کرده است که در ادامه سعی داریم جزییات آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار دهیم.

اول از همه برای بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی نیسان پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری سابق را حذف کرده است، اما بجای آن یک موتور کوچک‌تر 2 لیتری مورد استفاده قرار داده است که در واقع از روی محصولات "اینفینیتی" برداشته شده و تنها بر روی دو مدل "آلتیما SR" و "پلاتینیوم" مورد استفاده قرار خواهد گرفت، هرچند یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هم وجود دارد که علاوه بر دو مدل ذکر شده، بر روی دیگر مدل‌های نیسان آلتیما از جمله S، SV و نسخه SL مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی منحصربه فرد نیسان آلتیما در نسل جدید، می‌تواند سود جستن از سیستم رانندگی نیمه مستقل "پروپایلوت" باشد که به غیر از نیسان آلتیما تنها بر روی 2 برند دیگر مورد استفاده قرار گرفته است و در شرایط خاص، می‌تواند هدایت اتومبیل را برعهده بگیرد، هرچند اعتماد کامل به این سیستم جایز نیست و راننده باید مراقب رفتار این سیستم باشد تا در شرایط بحرانی و عدم کنترل و یا تشخیص خطر توسط سیستم‌های خودرو وارد عمل شده و کنترل اتومبیل را به دست بگیرد.

علاوه بر این، شرکت خودروسازی نیسان تایید کرده است که بر روی نسل جدید "نیسان آلتیما" از تجهیزات جدید صنعت خودروسازی استفاده کرده است که برخی از فاکتورهای آن می‌تواند شامل سیستم ترمز اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم هشدار نقاط کور، رادار عقب و همچنین سیستم روشنایی خودکار با نوربالای اتوماتیک باشد که ایمنی اتومبیل را به یک سطح جدید رسانده است.

در پایان شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرده است که نسخه جدید نیسان آلتیما از اوایل تابستان امسال به تعداد محدود به مشتریان عرضه خواهد شد.

کد خبر 92810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha