معرفی خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان / افزایش سطح رضایت مشتریان از حوزه خدمات پس از فروش

پرشین خودرو: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران در سال 96 پس از آغازی طوفانی در روزهای ابتدایی سال و ارائه مدل های فروش متنوع و البته خاص، در تابستان با مشکل ثبت سفارش روبرو شد و روند رو به رشد این مجموعه متوقف شد.
به گفته مدیران ارشد بازاریابی این مجموعه، معرفی مدل های جدید و نوین میتسوبیشی که از ابتدای سال در برنامه شرکت قرار گرفته بود ناگهان با سد محکم سامانه ثبت سفارش روبه رو شد.
معرفی فیست لیفت مدل های پرطرفدار میتسوبیشی از برنامه هاب آرین موتور پویا بود که با یک وقفه صورت گرفت. اما مهمترین برنامه نماینده رسمی این خودروساز ژاپنی، معرفی یکی از بهترین پلاگین هیبریدهای جهان به بازار ایران بود که چند ماهی به تعویق افتاد.
یکی از خبرهای خوش در ابتدای سال 96 برای آرین موتور پویا کسب رتبه اول میتسوبیشی در کسب رضایت مشتریان ایرانی بود که نشان داد خریداران این برند از کیفیت خودرو و البته از خدمات دریافتی پس از فروش آن راضی هستند.
اتفاق دومی که برای این نماینده در سال 96 مثبت بود کسب رتبه دوم کوچکترین خودرو خانواده میتسوبیشی از نظر کیفیت در گزارش ISQI بود.
طبق اعلام رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میراژ توانست پس از پیکانتو در جایگاه دوم خودروهای گیربکس اتوماتیک زیر یکصد میلیون تومان قرار گیرد درحالی که رتبه اول این ارزیابی، کیا پیکانتو، به دلیل عدم عرضه از طرف شرکت وارد کننده، در بازار خودرو های صفر، موجود نیست.
از ویژگی های خودرو میراژ می توان به موتور 1200 سی سی مجهز به گیربکس سی.وی.تی، 6 ایربگ، کروز کنترل، فرمان برقی، سیستم Keyless ، گرم کن، سنسور نور و باران، Day light و ... اشاره کرد.
اوتلندر پلاگین هیبرید میتسوبیشی جزء برنامه رونمایی آرین موتور پویا بود اما این اتفاق کمی عقب افتاد و برای همین این شرکت در نمایشگاه تهران حاضر نشد و علاقه مندان خودروهای شاسی بلند و ژاپنی از دیدار مدل های متنوع میتسوبیشی در نمایشگاه تهران بازماندند.
قرار بود این پلاگین هیبرید در نمایشگاه تهران رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد و بعد از اعلام تعرفه های جدید و در اواخر بهمن ماه پرفروش ترین پلاگین هیبرید شاسی بلند به صورت رسمی وارد سبد فروش آرین موتور پویا شد.
این خودرو بر اساس پیش بینی کارشناسان بازار خودرو در سال 97 و پس از واقعی شدن تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، می تواند سالی پر فروغ را در بازار ایران سپری کند البته به شرط اینکه در تابستان 97 دوباره سامانه ثبت سفارش از کار نیافتد.
بی گمان میتسوبیشی را می توان یکی از خوشنام ترین برندهای حاضر در بازار ایران دانست که مردم از قدیم الایام با مدل های مختلف آن و کیفیت خوب این خودروها خاطرات خوبی دارند.
سال 97 می تواند برای آرین موتور پویا و سایر زیرمجموعه های هلدینگ آرین سرمایه سالی سرشار از موفقیت و البته صعود در لیست فروش و رضایتمندی مشتریان باشد.

کد خبر 92890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha