توصیه‌های پلیس راه به مسافران نوروزی در روز 13 فروردین

پرشین خودرو: رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: باتوجه به اینکه بازگشت مسافران نوروزی با بازگشت مردم از ییلاقات تداخل پیدا می‌کند به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ امیدوار مسافران نوروزی در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده رعایت کنند و از توقف در حاشیه جاده‌ها و حریم‌های ناایمن مسیرها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان به هیچ عنوان در پشت کامیون‌ها و وانت‌ها مسافر سوار نکنند، در صورت مشاهده این امر خودروی آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه مسافران در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، به مسافران توصیه کرد که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کنند. همچنین از ریختن زباله و سبزه در جاده‌ها اجتناب‌ کنند زیرا این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

وی گفت: رانندگان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای سیل خیز اجتناب کنند و در مسیر های دوطرفه غیرمجزا از سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

امیدوار تاکید کرد: باتوجه به حجم تردد خودرویی که در محورهای استان صورت می‌گیرد رانندگان از رفتارهای پرخطر خودداری کنند چرا که همکاران ما در صورت مشاهده این رفتارها خودروی مربوطه را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

کد خبر 92942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha