کد خبر 92986
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پرشین خودرو: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را تا روز جمعه ۱۷ فروردین ۹۷ اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها ، محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب می‌کند، ممنوع است.

همچنین در همه محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود.عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روز جمعه 17 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 الی ساعت 24 روز پنجشنبه 16 فروردین و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 17 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روز جمعه 17 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلرها از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 16 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد تریلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 17 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

آزاد راه کرج – قزوین

تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر غرب به شرق نیز از ساعت 7 تا ساعت 24 روز جمعه 17 فروردین ممنوع است.

کد خبر 92986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha