کد خبر 92995
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
 کمپین نه به تصادفات جاده‌ای به 400 هزار نفری شد

پرشین خودرو: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت که تا کنون اعضای کانون‌های مختلف این سازمان به حدود پنج میلیون نفر از مسافران خدمات مختلفی ارائه کرده‌اند و تا کنون 400 هزار نفر نیز میثاق نامه کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» را امضاء کرده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، مسعود حبیبی، با تشریح اقداماتی که در قالب طرح ملی " ایمنی و سلامت مسافران نوروزی" انجام شده اظهار کرد: از زمان آغاز طرح تا پایان روز گذشته که مدت زمان 15 روزه اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را شامل می‌شود 40 هزار نفر در روز در این طرح شرکت کردند و به مسافران نوروزی خدمات دادند که 16 هزار نفر از آنها جزو خواهران و 24 هزار نفر جزو برادران بودند و این نیروها از کانون‌های مختلف سازمان جوانان از جمله کانون‌های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و غنچه‌ها بودند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به مسافران مراجعه کننده به چادرهای این سازمان گفت: ما در این طرح پست‌های ثابت و سیار داریم که مجموعا چهار میلیون و 650 هزار بازدید کننده داشته‌اند و در طول مدت اجرای طرح 350 هزار نفر از خدمات سلامت استفاده کردند. همچنین 415 هزار کودک نیز در فضای دوستدار کودک حاضر شدند و با توجه به اینکه خیمه‌های نماز را برای استفاده مسافران نوروزی تدارک دیده‌ایم تا روز گذشته 160 هزار نفر از این خیمه‌ها استفاده کردند.

حبیبی در ادامه گفت: ایجاد کمپین "نه به تصادفات" از دیگر اتفاقاتی بود که در این طرح مد نظر قرار گرفت و تا کنون 400 هزار نفر میثاق نامه این کمپین را امضا کرده‌اند و 50 هزار نفر نیز در فضای مجازی با این کمپین همراهی کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در این طرح اقلامی هم میان مراجعه کنندگان توزیع می‌شود و تا کنون یک میلیون و 830 هزار برگ نقشه، یک میلیون و 900 هزار بروشور و همینطور یک میلیون و 510 هزار قلم کتاب و سایر محصولات فرهنگی توزیع شده است.

کد خبر 92995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha