خط تولید هوندا آکورد در آمریکا نزدیک به 2 هفته تعطیل خواهد شد

پرشین خودرو: خودروی سدان "هوندا آکورد" به عنوان یکی از اتومبیل‌های باکیفیت و بسیار خوب حاضر در بازار آمریکا شناخته می‌شود، اما اخیرا تقاضا و فروش بسیار پایین این خودرو باعث شده تا کارکنان شرکت هوندا یک مرخصی اجباری داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو، شاید در جریان باشید که در این چند سال اخیر، مشتریان آمریکایی به سمت خودروهای "شاسی بلند" و "کراس اوور" سوق پیدا کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا خودروهای سدان حاضر در بازار آمریکا بدترین دوره خود را پشت سر بگذارند، البته در این میان محصولاتی وجود دارد که همچنان آمار فروش قابل قبولی دارند، همچون "تویوتا کمری" و یا خودروی کوچک‌تر "تویوتا کرولا" که در بازار ایالات متحده آمریکا مشتریان زیادی دارند، اما برندهای دیگر همچون هوندا باوجود اینکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان خودرو در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید، سدان "هوندا آکورد" این شرکت در مدل‌های جدید خود با اقبال خوبی همراه نبوده و نتوانسته است تقاضای کافی و آمار فروش مطلوبی داشته باشد.
حال در ادامه بحث بالا، شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرده است که کارخانه این شرکت واقع در ایالت "اوهایو"، به خاطر تقاضای پایین برای خرید هوندا آکورد، طی چهار ماه آینده برای 11 روز تعطیل خواهد شد و کارکنان این شرکت به مرخصی اجباری خواهند رفت. هرچند تمامی این 11 روز پشت سرهم نخواهد بود و از ماه جاری تا 2 ماه آینده، کارگران به صورت ماهیانه 2 روز مرخصی خارج از روزهای تعطیل دریافت خواهند کرد و در ماه ژوئن امسال، فعالیت شرکت به فصل تابستان رسیده و فرصت مناسبی فراهم خواهد شد تا کارکنان شرکت خودروسازی هوندا برای 5 روز مرخصی دریافت کنند و به مسافرت‌های تابستانه خود بپردازند. هرچند کارگرانی که همچنان تصمیم به ادامه کار دارند، می‌توانند به کارهای دیگر شرکت مشغول شوند، فقط کاری غیر از تولید خودرو!.
طبق ادعای شرکت خودروسازی هوندا، آمار فروش خودروی سدان "هوندا آکورد" کاهش چشمگیری تجربه کرده است و حتی این کاهش فروش در سال گذشته هم بوده شده است. به این صورت که در سال 2016 میلادی شرکت خودروسازی هوندا موفق به فروش 345 هزار و 225 دستگاه خودروی هوندا آکورد در بازار آمریکا شده است و این آمار در سال 2017 میلادی با کاهش همراه بوده و به مقدار 322 هزار و 655 دستگاه رسیده است. حال سیر نزولی فروش آکورد در سال 2018 میلادی هم با شرکت خودروسازی هوندا همراه بوده و باعث شده است تا در ماه فوریه سال جاری میلادی، شاهد فروش 37 هزار و 420 دستگاه خودرو باشیم، این درحالیست که شرکت خودروسازی هوندا در ماه فوریه سال 2017 میلادی موفق به فروش 42 هزار و 991 خودرو در بازار آمریکا شده است که نشان از کاهش فروش بیش از 5000 دستگاه در مدت زمان مشابه دارد.

کد خبر 93058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha