کد خبر 93079
۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فیلم فرهادی در افتتاحیه جشنواره کن

پرشین خودرو: همه می دانند، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی به عنوان فیلم افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، درام روانشناختی «همه می دانند» با بازی «پنه لوپه کروز» و «خاویر باردم» دومین فیلمی اسپانیایی زبان پس از «تربیت بد» ساخته «پدرو آلمادوار» است که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن انتخاب می شود.

اصغر فرهادی پیش از این با فیلم‌های «گذشته» و «فروشنده» در بخش رقابتی جشنواره کن حاضر بود.

در خلاصه داستان فیلم «همه می‌دانند» آمده است: کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

در فیلم «همه می‌دانند» که فیلمبرداری آن اواخر ماه نوامبر سال گذشته میلادی در مادرید به پایان رسید، علاوه بر «پنه‌لوپه کروز»، «خاویر باردم» بازیگر مطرح اسپانیایی و «ریکاردو دارین» بازیگر آرژانتینی «ادوارد فرناندز«، »باربارا لنی»، «الویرا مینگز»، «ایما کوئستا»، «روژه کاسا مایور» و «رامون باره‌آ» از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

«خوزه لوییس آلکاینه» ۷۸ ساله، مدیر فیلمبرداری این فیلم است. علاوه‌بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌های Memento Films از فرانسه، Morena Film از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند.

مدیریت هنری فیلم بر عهده «کلارا نوتاری» و طراح لباس نیز «سونیا گرانده» است. هایده صفی یاری تدوین‌گر و «دانیل فونترودونا» مدیر صدابرداری فیلم هستند.

هفتادویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن از تاریخ ۸ تا ۱۸ می (۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

کد خبر 93079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha