کد خبر 93084
۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
بازدید 2 میلیونی گردشگران از آذربایجان

‌پرشین خودرو: مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز بازدید کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، جلیل جباری با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی از 26 اسفند آغاز و تا 13 فرودین ادامه داشت اظهارکرد:در طول این ایام یک میلیون و 947 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تفرجگاه‌های طبیعی استان بازدید کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 20 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره ‌اینکه ‌در ایام نوروز امسال، 177 هزار و 82 نفر از موزه‌های 16 گانه استان بازدید کردند، افزود: میزان بازدید از موزه‌های استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 33 درصدی دارد.

جباری تصریح کرد: 196 هزار و 656 نفر در ایام نوروز در اماکن اقامتی ازجمله هتل ها،هتل اپارتمان‌ها و مدارس استان اقامت داشتند که این میزان رشد 51 درصدی اقامت نوروزی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده برای نوروز 97 در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به نحو احسن انجام شد و حوزه گردشگری استان در مقایسه با سالهای گذشته سال موفقی را تجربه کرد.

کد خبر 93084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha