خودروی جدید جیلی با سیستم محرک پلاگین هیبریدی

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی در جدیدترین اقدام خود، از خودروی جدید "Borui GE" رونمایی کرده است که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند بخش فنی و دریافت یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی باشد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی جیلی به دنبال گسترش فعالیت خود در بازار چین است و از این رو اقدام به خرید شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون "دایملر" و یا برای چند سال گذشته، اقدام به خرید کمپانی خودروسازی ولوو کرده است تا برای توسعه محصولات جدید خود از دانش بالای زیرمجموعه استفاده کند.

حال این خودروساز چینی در آخرین اقدام خود از یک خودروی جدید پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است که سیستم محرک آن با موتور 1.5 لیتری سه سیلندر ولوو توسعه پیدا کرده است.

 



به طور دقیق‌تر، شرکت خودروسازی جیلی در بخش فنی محصول جدید خود که حالا با نام "Borui GE" شناخته می‌شود، از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی استفاده کرده است که متشکل از یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه بوده و توسط یک موتور الکتریکی برای تولید نیروی بهتر و پویاتر حمایت می‌شود. همانطور که گفتیم، شرکت خودروسازی جیلی از موتور 1.5 لیتری سه سیلندر ولوو در توسعه محصول جدید خود استفاده کرده است که نمونه آن را می‌توان بر روی کراس اوور جدید XC40 پیدا کرد.

باوجود معرفی رسمی، متاسفانه هیچگونه اطلاعات دقیقی از سوی شرکت سازنده ارائه نشده است و احتمالا در روزهای آینده به جزییات بیشتری خواهیم رسید، اما در عوض منابع خبری مدعی هستند که محصول جدید "جیلی" با استفاده از سیستم محرک خود به صورت ترکیبی، می‌تواند مصرف سوخت تنها 1.5 لیتر برای کارکرد 100 کیلومتر خود داشته باشد که برای تایید این موضوع باید تا ارائه جزییات فنی اتومبیل و تایید این شایعات از سوی شرکت سازنده صبر کرد.

کد خبر 93162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha