فروش اقساطی i20 تا پایان فروردین ماه تمدید شد + جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای پیش فروش همراه با تسهیلات یکی از پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران طرح نوروزی خود را تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت قطعی این خودرو 115 میلیون تومان اعلام شده و علاقه مندان می توانند برای این خرید از تسهیلات اعطایی کرمان موتوری ها نیز بهره ببرند.
بر این اساس شما در پیش خرید این محصول می توانید 50 میلیون تومان واریز و مابقی این هزینه را در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت کنید.
شما یک امکان دیگر هم دارید و آن دریافت تسهیلات از نماینده رسمی هیوندای در ایران است. برای این روش شما باید از بین 3 پیش پرداخت های پیشنهادی 50، 55 و 60 میلیون تومان یکی را انتخاب و واریز نمایید و به تناسب مبلغ واریزی از تسهیلات پرداختی کرمان موتوری ها نیز بهره مند شوید.
بازه زمانی برای تسویه حساب با شرکت، 10، 20 و 30 ماه اعلام شده است. خودروی پیش خرید شده توسط شما در تیرماه 97 تحویل داده می شود.
سود مشارک برای این خرید 18 و سود انصراف نیز 15 درصد اعلام شده و کرمان موتوری ها در صورت تاخیر در زمان تحویل خودرو، 2.5 درصد سود اضافی به خریدار پرداخت می نمایند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کلیه نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این خودروساز مراجعه نمایند.
 

کد خبر 93166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha