کد خبر 93168
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
با ساعت‌های لوکس پورشه دیزاین آشنا شوید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه در جدیدترین تجارت غیر خودروی خود، از مجموعه ساعت‌های لوکس و گران قیمت رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، وظیفه ساخت و طراحی محصولات مختلف از جمله پوشاک، عینک و... با اسم پورشه، معمولا بر عهده بخش طراحی "پورشه دیزاین" گذاشته می‌شود که چند ماه پیش برای ساخت تلفن همراه هوشمند نیز "پورشه دیزاین" دست بکار شده و با انعقاد یک قرارداد طولانی مدت، همکاری خود را با غول تکنولوژی کشور چین یعنی "هوآوی" دنبال می‌کند تا گوشی‌های هوشمند و لاکچری این شرکت برخلاف لامبورگینی، با یک بهینه سازی بهتر و مشخصات فنی مثال زدنی برمبنای "هوآوی میت 10" ساخته شود. اما حالا در جدیدترین تجارت غیر خودرویی پورشه، این شرکت مجموعه ساعت‌های لوکس و جدید خود را معرفی کرده است که هرکدام قیمتی بیش از 30 میلیون تومان خواهند داشت!.
اولین ساعت با نام " Chronotimer Flyback Special Edition" ساخته شده است که همانند دیگر ساعت‌های تولید شده توسط "پورشه دیزاین"، یک بدنه تیتانیومی داشته و در داخل ساعت از قطعات "تیتانیوم/ کاربید" استفاده شده است. عقربه ثانیه شمار به رنگ قرمز ساخته شده و دیگر عقربه‌های ساعت به رنگ سفید هستند که زمان دقیق را بر روی صفحه فیبرکربنی ساعت نشان می‌دهند. در ادامه گفتنی است که مشتریان برای خرید این ساعت، نیاز به پرداخت هزینه 6700 دلاری خواهند داشت.
کسانی که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند، می‌تواند ساعت 1919 Chronotimer Brown & Leather edition را خریداری کنند که درست همانند نام گذاری این ساعت، از صفحه اصلی و بندهای چرمی قهوه‌ای رنگ سود می‌برد، اما در ادامه بدنه این ساعت همانند دیگر ساعت‌های پورشه از جنس "تیتانیوم" ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا قیمت آن به چیزی حدود 6350 دلار برسد.
در آخر هم به وسوسه انگیزترین ساعت پورشه خواهیم رسید که در 2 نسخه متفاوت و با نام Monobloc Actuator Chronotimer Flyback Limited Edition عرضه می‌شود. این ساعت با همکاری استودیوهای مختلف پورشه دیزاین در کشورهای آلمان، اتریش و سوئد ساخته شده است که تنها به تعداد محدود 251 عدد ساخته شده و اشاره به فاصله 251 سانتی متری بین محور پورشه 911 RSR دارد، به همین منظور ویژه‌ترین ساعت پورشه در دو مدل و به قیمت‌های 7250 دلار و 8500 دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 93168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha