کد خبر 93172
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
ورود قطار گردشگران خارجی‌ به اصفهان

پرشین خودرو: قطار گردشگری راه ابریشم حامل گردشگران خارجی جمعه شب وارد ایستگاه راه آهن اصفهان شد.

به گزارش پرشین خودروبه نقل ازایرنا، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان بیان کرد: این قطار حامل 68 گردشگر خارجی از کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا، دانمارک، ایتالیا، سنگاپور، پرو و مالزی است.
 شهرام امیری  افزود: این گردشگران طی اقامت یک روزه خود در اصفهان از بناهای تاریخی این شهر از جمله کلیسای وانک، کاخ چهلستون، میدان نقش جهان و پل های تاریخی سی و سه پل و خواجو دیدن می کنند.
قطار گردشگری 'راه ابریشم' جمعه شب از طریق یزد وارد اصفهان شد.
گردشگران خارجی مسافر این قطار روز گذشته از آتشکده و دخمه زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق و مسجد جامع کبیر یزد و دیگر مراکز دیدنی این استان دیدن کردند.
این گردشگران امشب اصفهان را به مقصد شیراز تَرک و سپس با سفر به شهرهای کرمان، تهران، کاشان، شوش و گرمه از جاذبه های گردشگری این شهرها دیدن می ‌کنند.
براساس اعلام مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، قطار گردشگری 'راه ابریشم' که 14فروردین امسال وارد ایران شده است روز 31 همین ماه کشور را ترک می کند.
طی سه سال اخیر شمار زیادی از گردشگران خارجی بوسیله 15 قطار ویژه گردشگران خارجی به اصفهان سفر کرده اند.
استان اصفهان با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 اثر آنها به ثبت ملی رسیده و چهار اثر جهانی از جمله میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

کد خبر 93172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha