کد خبر 93193
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
دلیل استعفای شهردار اعلام می شود

پرشین خودرو: شهردار تهران با اشاره به استعفایش از شهرداری گفت: انگیزه اصلی استعفای من داشتن فرصت برای معالجه است. دلایلم را فردا در شورای شهر اعلام می‌کنم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری منطقه 8 با اشاره به استعفایش اظهار کرد: دلایل استعفایم را فردا در جلسه شورای شهر تهران بیان می‌کنم.

وی تصریح کرد: افراد شایسته‌ای برای پذیرش سمت شهردار وجود دارند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد چرا که افراد کارآمدی برای حضور در این پست وجود دارند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه "شورا عوض نشده و فکر نکنید که آن حجم تغییرات در شهریور مجدداً رخ می‌دهد"، گفت: انگیزه اصلی استعفای من داشتن فرصت معالجه است.

نجفی ادامه داد: از شهرداری مرخصی گرفته و به درمان بپردازم را نمی‌پسندم.

صبح امروز با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران 20 پروژه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی در منطقه هشت تهران با حدود 63 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

همزمان با سالروز تولد حاج احمد متوسلیان، سالنی به نام این فرمانده جاویدالاثر در مجتمع فرهنگی امام هادی(ع) توسط نجفی، شهردار تهران افتتاح شد.

نجفی در حاشیه این مراسم تأکید کرد: اکثر این پروژه‌ها از سال 95 شروع شده و بخش عمده‌ای از کار در سال 96 انجام شده است؛ همچنین پرداخت‌ها نیز در نیمه دوم سال 96 صورت گرفت.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد این مجموعه پروژه‌ها بتواند در بهبود زیست شهروندان منطقه هشت به‌عنوان یکی از مناطق پرتراکم پایتخت مؤثر واقع شود.

نجفی در ادامه به بیان ویژگی‌های مجموعه ورزشی شهدای نارمک به‌عنوان یکی از پروژه‌های شاخص منطقه هشت پرداخت و گفت: این مجموعه ورزشی دارای استخر، سونا، جکوزی و سه طبقه است که با دارا بودن سالن‌های مختلف، امکان انجام 11 رشته ورزشی در آنها پیش‌بینی شده است، به این ترتیب افتتاح این مجموعه به توسعه ورزش در منطقه هشت تهران کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در مناطق مختلف تهران، ابراز کرد: در بهمن و اسفند ماه سال گذشته تعداد زیادی از پروژه‌ها در مناطق مختلف افتتاح شد و در حال حاضر نیز در چهار منطقه تهران پروژه‌های آماده افتتاح داریم که به‌تدریج افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران در پایان عنوان کرد: به‌جهت اینکه استفاده مردم از پروژه‌ها به‌تأخیر نیفتد گفته‌ام که از فروردین ماه هر پروژه‌ای که آماده افتتاح می‌شود، استفاده آن توسط شهروندان شروع شود چرا که ممکن است افتتاح رسمی پس از چند هفته انجام شود، به این ترتیب وضعیت مناسب‌تری از نظر اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تهران به‌وجود خواهد آمد.

کد خبر 93193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha