جنسیس G70 با گیربکس دستی و دیفرانسیل عقب رونمایی شد

پرشین خودرو: همزمان با معرفی خودروی کانسپت جنسیس Essentia، این خودروساز کره‌ای از نسخه گیربکس دستی جنسیس G70 رونمایی کرد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش پرشین خودرو، در روزهای گذشته نمایشگاه بین المللی نیویورک 2018 کار خود را در ایالات متحده آمریکا آغاز کرده است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی علاوه بر نمایش محصولات مختلف، به معرفی دستاوردهای جدید خود مشغول شده‌اند که یکی از آنان می‌تواند شرکت خودروسازی جنسیس باشد که در همان روز اول نمایشگاه، از خودروی کانسپت جنسیس Essentia و همچنین از خودروی سدان اسپرت "جنسیس G70" با جعبه دنده دستی رونمایی کرده است که جزییات آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
با تایید شرکت سازنده، خودروی سدان اسپرت جنسیس G70 که در نمایشگاه بین المللی نیویورک امسال رونمایی شده است، هیچگونه تغییری در ظاهر خود تجربه نکرده است، اما در بخش فنی خود یک جعبه دنده جدید 6 سرعته دستی دریافت کرده است که بر روی موتور 2 لیتری توربوشارژر مورد استفاده قرار گرفته و نیروی 252 اسب بخاری پیشرانه را تنها به سمت چرخ‌های عقب اتومبیل ارسال خواهد کرد، هرچند آزمایشات موسسه EPA نشان می‌دهد که مصرف سوخت این خودرو برای کارکرد 100 کیلومتر خود به صورت ترکیبی، چیزی حدود 10.6 لیتر خواهد بود که از مصرف سوخت شهری حدودا 13 لیتر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری این اتومبیل در بزرگراه بدست آمده است. در غیر این صورت دیگر بخش‌های اتومبیل همانند قبل بوده و مشتریان از تجهیزات رفاهی، فنی و ایمنی از پیش اعلام شده بهره مند خواهند شد.
در آخر شرکت خودروسازی جنسیس اعلام کرده است که خودروی سدان اسپرت "جنسیس G70" که حالا به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی مجهز شده است، از تابستان سال جاری و در 8 رنگ مختلف به مشتریان عرضه می‌شود.

کد خبر 93217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha