قیمت داچیا ساندرو 17 درصد افزایش پیدا کرد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی داچیا بدون اینکه آپشن‌های جدید به خودروی داچیا ساندرو اضافه کند، قیمت آن را حدود 17 درصد در بازار انگلستان افزایش داد.

به گزارش پرشین خودرو، معمولا شرکت‌های خودروساز خارجی بعد از اینکه آپشن‌های جدید به محصولات خود اضافه کردند، هزینه آن را بر روی قیمت کلی اتومبیل گذاشته و از مشتری دریافت می‌کنند که معمولا شاهد افزایش جزیی قیمت اتومبیل هستیم، اما شرکت خودروسازی "داچیا" در آخرین اقدام خود بدون اینکه حتی یک آپشن جزیی به اتومبیل اضافه کند، قیمت نهایی نسل دوم "داچیا ساندرو" در مدل‌های پایه خود را حدود 17 درصد افزایش داده است که حدود 1000 پوند خواهد شد.
با انجام این تغییرات، نسل دوم داچیا ساندرو در مدل‌های پایه خود به قیمت 6995 دلار عرضه خواهد شد که معادل آن در بازارهای جهانی می‌شود 9844 دلار، اما با این وجود باز هم خودروی هاچ بک "داچیا ساندرو" یک خودروی اقتصادی بوده و قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای خود در بازار انگلستان دارد که در این زمینه می‌توان به محصولاتی همچون "فورد فیستا"، "فولکس واگن پولو"، "سوزوکی سلریو" و یا حتی خودروی "فولکس واگن آپ" اشاره داشت که با قیمت‌های بالاتری به مشتریان عرضه می‌شود.
تغییرات قیمت "داچیا ساندرو" در بازار انگلستان می‌تواند تاحدودی شبیه به شرایط ایران توصیف شود، زیرا این کشور پس از خروج از اتحادیه اروپا دچار مشکلات ریز و درشتی شده است که یکی از مهم‌ترین آن می‌تواند افزایش "تورم" باشد. حال در این بین شرکت خودروسازی "داچیا" با اشاره به "تورم"، "تغییر سیاست‌های مالیاتی" و "همچنین مالیات بر ارزش افزوده محصولاتی که در خاک انگستان تولید می‌کند"، تصمیم به افزایش قیمت 17 درصدی "داچیا ساندرو" در اولین اقدام خود گرفته است که شاید در آینده محصولات دیگر این شرکت را در برگرفته و یا حتی سایر خودروهای فعال در بازار انگلستان را تحت تاثیر قرار دهد.
در ادامه بد نیست بدانید که خودروی هاچ بک "داچیا ساندرو" که در برخی از بازارهای جهانی بویژه ایران با اسم و برند "رنو" در نسل اول عرضه می‌شود، در نسل دوم خود به همراه تجهیزات استانداردی نظیر سیستم ترمز ABS، سیستم ESC، سیستم ترمز اضطراری، ISOFIX برای نصب صندلی‌های کودک، ایربگ‌های ایمنی جلو، چراغ‌های مخصوص روز LED و همچنین رینگ‌های استاندارد 15 اینچی عرضه خواهد شد.
به صورت سفارشی، می‌توان با پرداخت هزینه 800 پوند در بازار انگلستان که معادل آن حدود 1126 دلار می‌شود، می‌توان بر روی نسل دوم داچیا ساندرو از پنجره‌های الکتریکی، سیستم تهویه مطبوع بهتر و همچنین رادیو دیجیتال بهره‌مند شد.

کد خبر 93254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha