سومین نمایشگاه خودرو تهران در آبان امسال برپا می شود

پرشین خودرو: ایده تجارت هرمس مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، از آغاز ثبت نام شرکت های خودروسازی و نمایندگان برندهای خودرویی برای حضور در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سومین نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 22 تا 26 آبان ماه امسال در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.


در دو دوره گذشته استقبال عمومی از نمایشگاه خودرو تهران بسیار خوب و تحسین برانگیز بود به طوری که غیبت بیش از 10 ساله نمایشگاه خودرو پایتخت و تاثیر آن در بازاریابی نوین خودروسازان و واردکنندگان خودرو، بیشتر به چشم آمد.
نمایشگاه اول خودرو تهران در بهمن ماه سال 1395 و در زمانی برگزار شد که شرکت های فعال در بازار خودرو در حال تامین خودروهای فروخته شده به مشتریان برای تحویل در پایان سال بودند و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از زمان برگزاری راضی نبودند درحالیکه مردم پایتخت و شهرهای اطراف از زمان برگزاری بسیار رضایت داشتند.

 

 


اما نمایشگاه دوم خودرو تهران در آذر ماه سال 1396 برگزار شد. زمان برگزاری بسیار خوب بود اما اتفاقات بازار برای حضور همگان مناسب نبود چراکه بسیاری از شرکت ها به دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش و ممانعت دولت از ارائه مجوز واردات، عملا خودرویی برای عرضه نداشتند اما با این حال باز هم شرکت های بسیاری در نمایشگاه حاضر شدند تا دوباره شاهد استقبال مردمی رکورد شکن شود.


البته در این میان ورود برندهای جدید خودرویی به بازار ایران و حضور همزمان در دومین نمایشگاه خودرو تهران، این نمایشگاه را خاص تر از سال قبل کرد. حضور برندهایی همچون فولکس واگن، مرسدس بنز، بورگوارد، هیوندای، لوکسژن، ماهیندرا و بسیاری از برندهای شناخته و یا کمتر شناخته شده بازار خودروی جهان در دومین نمایشگاه خودرو تهران اتفاق بسیار خوبی بود.


اما نمایشگاه سوم در حالی برای آبان ماه امسال برنامه ریزی شده است که دیگر از مشکلات ثبت سفارش و واردات خبری نیست و حضور پرقدرت برندهای حاضر در بازار ایران و همچنین خودروسازان بزرگ داخلی می تواند رنگ و بوی تازه ای به سومین ماراتن خودرویی پایتخت ببخشد.
حال باید دید کدام خودروسازان و نمایندگی های خودرویی برای آبان ماه 97 و حضور در شهر آفتاب آماده خواهند شد.

کد خبر 93272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha