کد خبر 93315
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
ادامه اعتصاب کارکنان شبکه ریلی فرانسه

پرشین خودرو: با توجه به اعلام نخست‌وزیر فرانسه مبنی بر کوتاه نیامدن دولت این کشور در برابر خواسته کارکنان شبکه ریلی ،کارکنان آنها امروز هم اعتصاب کردند.

به گزارش پرشین خودروبه نقل از فرانس 24، با توجه به عدم حصول توافق بین نمایندگان کارکنان بخش ریلی فرانسه و دولت این کشور این کارکنان امروز هم اعتصاب دو روزه خود را که از دیروز آغاز شده است، ادامه دادند.

این اعتصاب بزرگترین آزمونی است که امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور در راستای اصلاح اقتصاد فرانسه محسوب می‌شود. هنوز هیچ یک از طرفین در برابر دیگری کوتاه نیامده و ادوارد فیلیپ، نخست‌وزیر این کشور، هشدار داده است که علیرغم تهدید اتحادیه کارکنان حوزه ریلی فرانسه برای اعتصاب‌های متعدد دولت این کشور تغییری در سیاست‌های خود اعمال نخواهد کرد.

روز گذشته تنها یک قطار از هر 5 قطار سریع‌السیر فرانسه فعال بوده است و پیش‌بینی می‌شود امروز نیز روند مشابهی اتفاق می‌افتد.

بنا به گفته یکی از شرکت‌های پیمانکاری راه‌آهن فرانسه در برخی خطوط از هر 6 قطار یک قطار در روز چهارشنبه فعال خواهد بود. در نتیجه اعتصاب انجام شده حرکت تمام قطارها از فرانسه به سمت ایتالیا لغو شده، از هر 6 قطار یک قطار به سمت سوئیس مسافرگیری خواهد کرد و تنها 20 درصد قطارها به مقصد اسپانیا فعال خواهند بود. از سوی دیگر تنها یک قطار از 3 قطار به مقصد آلمان فعال خواهند بود.

کارکنان حوزه ریلی فرانسه خواستار اصلاح در نظام مدیریت شبکه ریلی این کشور هستند چرا که این شبکه از نظر مالی در شرایط بسیار بدی قرار دارد.

کد خبر 93315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha