افزایش 1.5 میلیون تومانی قیمت پژو‌٢٠٧ اتوماتیك

پرشین خودرو: همزمان با آرامش در بازار ارز، رشد قیمت خودروهای وارداتی متوقف شد، اما قیمت برخی محصولات داخلی به‌ویژه گروه 206 با افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در هفته جاری تمامی محصولات گروه پژو 206 از نوع گیربگس اتوماتیك با افزایش قیمت روبه‌رو شدند. کاهش عرضه این خودرو در بازار وافزایش تقاضا برای گیربکس اتوماتیك از جمله عوامل موثر در افزایش قیمت این خودرو بوده است. پژو 206 تیپ6 این هفته با یک میلون تومان افزایش نسبت به هفته گذشته تا 20 میلیون و700 هزار تومان خرید وفروش شد. همچنین پژو 206 صندوقدار اتوماتیك با قیمتی معادل 20 میلیون و500 هزار تومان معامله شد. ضمن آن‌که پژو206 تیپ5 نیز در این هفته به 18 میلیون و100 هزار تومان رسید و فاصله قیمتی خودرا نسبت به بهای کارخانه به 1.5 میلیون تومان رساند. از سوی دیگر هم خانواده 206 یعنی پژو207 آی فرانسه نیز با رشدی فزاینده همراه شد. این درحالی است که 207 آی اتوماتیك در این هفته بیش از یک و نیم میلیون تومان گران وبا قیمتی معادل 23 میلیون 500 هزار تومان در بازار خودرو خرید وفروش شد. همچنین نوع دنده‌ای این خودرو به مرز 19 میلیون تومان رسید. از بازار تندر90 نیز خبر می رسد که قیمت این خودرو به دلیل افزایش عرضه ایران خودرو تا حدودی تثبیت شده است؛ به طوری‌که نوع فول این خودرو 15 میلیون و700 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که تندر90 پارس خودرو همچنان به دلیل کاهش عرضه، قیمتی بالاتر دارد. البته فعالان بازار به دلایل مختلف تندر90 پارس خودرو را به مشتریان گرانتر می‌فروشند. از سوی دیگر بازار خودروهای لوکس داخلی در این هفته با افزایش قیمت روبه‌رو شد. سوزوکی گرندویتارا در هفته های اخیر به لحاظ قیمت روند صعودی را به خودگرفته است؛ به‌طوریکه سوزوکی کلاس8 اتوماتیك در این هفته به 57 میلیون و 500 هزار تومان رسید و نوع نیم فول اتوماتیك این خودرو در کلاس5 اتوماتیك نیز به 51 میلیون تومان افزایش یافت. ضمن آنکه سوزوکی کیزاشی محصول جدید ژاپن نیز این روزها به جمع خانواده سوزوکی پیوسته واکنون قیمت این خودرو در نوع فول اتوماتیك 67 میلیون تومان است. البته این خودرو در ژاپن تولید شده است و در حال حاضر جزو خودروهای وارداتی محسوب می شود. همچنین مگان اتوماتیك اکنون به 36 میلیون و 500 هزارتومان افزایش یافته است. ماکسیما اتوماتیك نیز با افزایش قیمت به 47 میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر خودروهای وارداتی که در هفته گذشته با افزایش تقاضا روبه رو شدند، در این هفته هیجان هفته گذشته را نداشتند و به عبارتی فعالان بازار خارجی خبر از ایست قیمت خودروهای خارجی را می‌دهند. در گروه تویوتا محبوبترین‌ها پرادو و لندکروز هستند که هریک به ترتیب 120 و 145 میلیون تومان به فروش می‌روند. در گروه هیوندا نیز IX35 وIX55 به 71 و93 میلیون تومان رسیدند. البته در این هفته رشد قیمت این دو خودرو متوقف شد. در گروه کیا نیز اسپورتیج 2012 که این روزها در حال محبوب شدن است، با قیمت 82 میلیون وموهاوی هشت سیلندر نیز به قیمت 95 میلیون تومان رسید. ضمن آنکه محصول معروف کیا یعنی سورنتو نیز در مدل 2012 به 80 میلیون تومان رسید.
کد خبر 9336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    0 1
    شدیدا" تکذیب می کنم .. هیچ خودرویی گران نشده .. اینا شایعه دشمنه.. به هر تعداد که متقاضی داشته باشه زیر قیمت توسط نمایندگی ها توزیع میشه حتی احتمال داره بزودی جهت شادی روح مصرف کنندگان طرح یکی بخر دوتا ببر رو اجرا کنیم..
  • مختار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    0 0
    206 تيپ 5 هم به 15 ميليون تومان کاهش يافت...!